Sex efter fødsel med sygninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår havde i sex første fang efter alm fødsel ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.997 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. august 2013

Newsence

hej

har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår  føltes det normalt dernede under sex ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

1990h

newsence skriver:

vhej

har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår  føltes det normalt dernede under sex ?

Jeg blev syet med to sting oppe og to nede og vi prøvede i uge 5 men det gjorde for ondt.. 14dages tid senere var der ikke noget..

Anmeld

17. august 2013

Mettefpigen

Blev nok syet med 6-8 sting mener jeg.... Vi prøvede ca 6 uger efter og det gjorde pisse ondt..... Vi prøvede nogle gang før det hele var okay igen...

Anmeld

18. august 2013

et-ønske

newsence skriver:

hej

Jeg bristede meget voldsomt, en grad 4 og røg på operationsbordet lige efter fødslen.
Der gik cirka 12 uger - og den eneste grund til jeg gjorde det, var fordi jeg skulke til undersøgelse på sygehuset, hvor de skulle vise hvordan det havde helet og at alt var ok.

Anmeld

18. august 2013

Muffinmus

Det var vist efter 6 uger tror jeg

Anmeld

18. august 2013

MissTas

newsence skriver:

hej

vil sige 10-15 uger efter fødslen.. jeg fik en 4. grads bristning plus et klip på 5 cm oveni, så jeg var slet ikke klar før efter 14-16 uger efter. og det var først efter ca. 1 år, at det føltes som før pga arvæv som lige skal gi sig og sådan.

Anmeld

18. august 2013

Julie F

newsence skriver:

hej

Jeg blev syet rigtig meget, og blev allerede efter fødslen anbefalet ihvertfald at vente til efter jeg havde været til eftertjek hos lægen. Her blev jeg anbefalet at vente yderligere nogle uger da huden stadig var meget tynd og det derfor ville gøre for ondt på mig. Der gik 14 uger før det var muligt og uden det gjorde ondt.

Anmeld

18. august 2013

Rødhætte

newsence skriver:

hej

Jeg blev syet med 2 sting. Vi havde sex 8 uger efter. Vi ventede på jeg havde været til læge tjek

Anmeld

18. august 2013

Hjaltesmor

Jeg bristede ikke ret meget (2 sting). Efter 7 uger følte jeg mig tryk ved at prøve "fingersex", hvor området ligesom kunne blive masseret "blødt" igen.

Det var nok bare noget, jeg bildte mig ind, men det gjorde det altså trygt for mig stille og roligt og uden pres at kunne mærke, hvor meget jeg var klar til. Jeg tror, der gik 2-3 dage med det, før jeg var klar til egentlig sex.

Anmeld

18. august 2013

Wik

Blev syet i mellemkødet en 2. grads.

Efter første fødsel gik der kun 2 uger, og det var fint lidt ømt, men ellers ikke noget. 

For mig handlede det meget om nysgerrighed, jeg ville gerne vide om jeg var okay dernede og savnede nærværet, da vi ikke havde været sammen mange måneder inden fødslen.

Her anden gang gik der 8 uger. Det er måske mere ømt på grund af arvvæv, men det ændre sig heldigvis med tiden, og bliver bedre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.