Om natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Nettemor

Jeg fik det råd at jeg skulle sætte mig op og amme. Og så amme færdig og bøvse af inden han blev lagt ned igen. Det virkede! Det var monster hårdt at tvinge sig selv til at vågne men når jeg så sov fik jeg SÅ meget mere ud af det. Før det spiste han ikke færdig fordi han faldt i søvn halvvejs. Og når jeg så flyttede mig eller vente mig så vågnede han og var sulten. Så følte jeg ammede hele natten. Men da jeg begyndte at sætte mig op, så blev han helt mæt og sov dermed noget bedre og længere. (y)

Det var løsningen for os, men om du kan bruge den ved jeg ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Hyacinth

raca skriver:

jeg syntes jeres ordning lyder meget find.. du behøves jo ikke vide hvor mange gange han ammer.. og du behøver ikke kikke på klokken nyd du kan sove også når han ammer.. det giver så meget.

og jo han kan sikkert lugte dig, men det er jo trykhed og godt for ham at du er der..

og 2-3 gange pr nat er ikke hyggespisning men helt normalt. og sundt for barnet

man må ikke ret gerne rokke eller droppe natamningen før 8mdr, eller ihverfald er barnet ikke i stand til at sove igennem før, med mindre barnet gør det af sig selv, så før 8mdr er det ikke fornuftigt at gennemtive et nat amme stop

Enig
Min søn er 10 mdr. og er først rigtigt stoppet flere natamninger da han var 8 mdr. Pt bliver han ammet en enkelt gang eller to fordelt kl 21-23 ca. og igen ved 4-5 tiden tror jeg. Jeg har bare vænnet mig til det og efterhånden er jeg nærmest "søvngænger" når han bliver ammet, så kan tit ikke huske hvad tid han har fået mad.

Men vi sover også i samme seng, fordi det gør det hele meget nemmere Dit barns rytme er helt normal ift. alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.