Snooooooooooooooooooooooork!!! Betten er nu 4½ måned, og jeg har ammet adskillige gange om natten siden fødslen. Det er ikk noget der bekymrer mig, og vil ikke starte på grød endnu, for han trives super fint på min mælk og jeg synes ikk han virker klar.
Jeg tænker bare.. Hvornåår bliver det bedre!? Eller "mindre" eller hvad man siger? Og hvornår begynder man at arbejde på at skære ned? Tænker det er for tidligt endnu.
Synes bare det er så hårdt

Og efterhånden er jeg i total koma, når jeg ammer om natten. Jeg ved faktisk ikke hvor mange gange det er, men ammer når jeg går i seng kl 22 og så vågner han kl 6, og vil mene han spiser 2-3 gange mellem 22 og 06.
Når jeg ammer ham når jeg går i seng ligger jeg ham over i sin egen seng (som står ved siden af vores). Første gang han så vågner og vil spise tager jeg ham over i sengen hvor han sover videre (fordi jeg falder i søvn imens jeg ammer og ikke får lagt ham tilbage) og de øvrige amninger foregår så i total zombietilstand hvor jeg egentlig ikke er helt ved bevidsthed.
Fx den anden nat tænkte jeg at jeg ville registrere natamningerne i en app for at se hvor mange gange det egentlig var, men da jeg vågnede om morgenen havde jeg kun registreret den fra da jeg gik i seng, resten havde jeg ikke, og kunne slet ikke huske hvor mange gange jeg havde ammet

Kender i det?
Forresten er det ikke en mulighed at rykke ham på eget værelse af logistiske årsager
Anmeld