Kan man se lidt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Marianne1989

VråJepsen skriver:

Du har da bestemt ikke pizza mave. Glæder mig til at følge din mave når den vokser sig stor :-)

Tak .. Det er rart at høre, når man selv føler noget andet. Det gør jeg også!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Frk. Himmelblå

Marianne1989 skriver:

TaK skal du have! Ja, jeg ville nu mest ønske det kom gradvist, så huden kan følge med! .. Så det ville være rart hvis den snart begyndte  at melde sin ankomst, den mave!

Hvis du tænker på strækmærker, så har det alt med arvelighed at gøre, og altså ikke med mavens størrelse (måske med undtagelse af ekstremer). Fik din mor ingen, så gør du sandsynligvis heller ikke.. Og fik hun mange, ja så kommer du, desværre, nok heller ikke uden om dem...

Anmeld

17. august 2013

Marianne1989

Yessir skriver:

Kan heller ikke se hvor den pizza mave kommer ind i billedet henne??

Det er jeg glad for at høre! Men jeg var slankere før, så jeg synes selv jeg kan se lidt ..  Men self kan jeg godt se, at der ikke er det helt store !!

Anmeld

17. august 2013

Marianne1989

A&F skriver:

Jeg aner en pizza mave, ej spøg til side . Men kender det for godt. Man føler sig total oppustet nogle gange efter at have spist det. Selvom ens mave virker oppustet for en selv, så kan andre bare ikke se det ( ligesom i dit tilfælde). Du skal nok få mave på snart . Held og lykke med NF

Hihi! Jeg er også sikker på den nok snart skal komme !! 

Anmeld

17. august 2013

Marianne1989

Frk. Himmelblå skriver:

Nej, man kan ikke se det endnu, men det kommer lige pludselig - kan faktisk føles som om, det næsten sker fra dag til dag! Så glæd dig. Og held og lykke til skanningen. Det kan være den dejligste oplevelse!

Tusind tak! Det tror jeg på! jeg har allerede været til 3 utidige scanninger  - og der var baby så lille, så jeg glædee mig helt ufatteligt !!!!

Anmeld

17. august 2013

Marianne1989

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis du tænker på strækmærker, så har det alt med arvelighed at gøre, og altså ikke med mavens størrelse (måske med undtagelse af ekstremer). Fik din mor ingen, så gør du sandsynligvis heller ikke.. Og fik hun mange, ja så kommer du, desværre, nok heller ikke uden om dem...

jaaaa, diskussionen om strækmærker. Jeg har en veninde, hvis mor ingen fik, og hun fik mange :/ .. Jeg har selv en mor som ikke har nogen, men jeg har da fået nogle stykker på siden af bagdelen grundet hurtig vækst i puberteten... derfor tror jeg ikke helt på at det (i hvert fald udelukkende) skal ses i forbindelse med arvelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.