Kan man se lidt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
15 svar
23 synes godt om
17. august 2013

Marianne1989

Ikke en gravid mave endnu.. måske en jeg-har-spist-meget-pizza-mave? - hvilket jeg også har!  Men jubiii, på fredag skal vi til NF ! Jeg er SPÆNDT !!!!! glæder mig så meget til at se min lille vingimmibamse igen !!! ❤

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Marianne1989

Nå ja - 10+6

Anmeld

17. august 2013

Maja88

Marianne1989 skriver:

Ikke en gravid mave endnu.. måske en jeg-har-spist-meget-pizza-mave? - hvilket jeg også har!  Men jubiii, på fredag skal vi til NF ! Jeg er SPÆNDT !!!!! glæder mig så meget til at se min lille vingimmibamse igen !!! ❤

Nej man kan ingen bule eller for megwt pizza mave se

Anmeld

17. august 2013

Julie F

Marianne1989 skriver:

Slank og flot. Det skal nok gå hurtigt med maven på et tidspunkt. Bare vent

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Marianne1989 skriver:

Du har da bestemt ikke pizza mave. Glæder mig til at følge din mave når den vokser sig stor :-)

Anmeld

17. august 2013

Dididid

Marianne1989 skriver:

Kan heller ikke se hvor den pizza mave kommer ind i billedet henne??

Anmeld

17. august 2013

A&F

Jeg aner en pizza mave, ej spøg til side . Men kender det for godt. Man føler sig total oppustet nogle gange efter at have spist det. Selvom ens mave virker oppustet for en selv, så kan andre bare ikke se det ( ligesom i dit tilfælde). Du skal nok få mave på snart . Held og lykke med NF

Anmeld

17. august 2013

Frk. Himmelblå

Marianne1989 skriver:

Nej, man kan ikke se det endnu, men det kommer lige pludselig - kan faktisk føles som om, det næsten sker fra dag til dag! Så glæd dig. Og held og lykke til skanningen. Det kan være den dejligste oplevelse!

Anmeld

17. august 2013

Marianne1989

Maja88 skriver:

Nej man kan ingen bule eller for megwt pizza mave se

Det føles nu meget sådan!  

Anmeld

17. august 2013

Marianne1989

Julie F skriver:

Slank og flot. Det skal nok gå hurtigt med maven på et tidspunkt. Bare vent

TaK skal du have! Ja, jeg ville nu mest ønske det kom gradvist, så huden kan følge med! .. Så det ville være rart hvis den snart begyndte  at melde sin ankomst, den mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.