H&M flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Louise H.

Babymor2010 skriver:

Du kan evt. finde nogle flyverdragter på tilbud pt. i Sportsmaster - sådan en havde jeg til Bella i sidste sæson og hun var tør og varm når hun kom ind  Den er stadig for stor til hende, så hun fortsætter med den i efteråret 

Kom lige i tanke om, at vi har en sport 24, er sælger outlet, her i byen. Så mon ikke jeg kunne finde en til en rimelig pris der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Clisolka

Louise <3 Isabella skriver:

Kom lige i tanke om, at vi har en sport 24, er sælger outlet, her i byen. Så mon ikke jeg kunne finde en til en rimelig pris der

Du kan altid prøve at kigge 

Anmeld

17. august 2013

Louise H.

Babymor2010 skriver:

Du kan altid prøve at kigge 

Det skader vel ikke .... andet end pengepungen

Anmeld

17. august 2013

Anitta J

Det lyder dejligt!
Og den holdte også fint hele sæsonen?

Synes bare de er så fine og så koster de heller ikke en herregård

Vi kan brigennem igen i år. Dog kan hun nok ikke passe den hele sæsonen��på trods af at den er brugt hele sidste sæson, er der intet slid at se på den. Hun blir 5 nu her til oktober og er et MEGET aktivt barn.

Anmeld

17. august 2013

Mother-love

Vi havde en fra h&m sidste vinter der var Isabella også 1,5 år og vi var fint tilfredse med vores. Vi har ingenting at klage over der. Og så længe de ikke er børnehave børn hvor de er ude hele dagen så synes jeg det er fint. For hvis det er børnehavebørn skal de holde til en del mere.

Anmeld

19. august 2013

Nadia&Daniel

Er der nogen der vil dele sine erfaringer med flyverdragterne fra H&M?

Har forelsket mig lidt i en flyverdragt fra h&m til lillepigen. Til vinter er hun 1½ år og bruger lige nu str. 86.

Er de gode? Kan de holde på varmen og er det vandtætte? Hvordan er de i størrelsen?

Sidste år havde vi en fra name it, som vi også var fint tilfredse med, men der var hun heller ikke overalt endnu

På forhånd tak

Har ALTID været heldig med flyverdragter fra H&M.. Både tør og varm datter hele vinteren 

Anmeld

19. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

H&M vandt bedst i test sidste år, så helt ubrugelige kan de da ikke være. Jeg har købt en, og regner så med en fra Reima også 

Anmeld

19. august 2013

Louise H.

Hvor er jeg glad for at der er flere positive end negative erfaringer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.