H&M flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.918 visninger
17 svar
6 synes godt om
17. august 2013

Louise H.

Er der nogen der vil dele sine erfaringer med flyverdragterne fra H&M?

Har forelsket mig lidt i en flyverdragt fra h&m til lillepigen. Til vinter er hun 1½ år og bruger lige nu str. 86.

Er de gode? Kan de holde på varmen og er det vandtætte? Hvordan er de i størrelsen?

Sidste år havde vi en fra name it, som vi også var fint tilfredse med, men der var hun heller ikke overalt endnu

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Anitta J

Min datter fik en i fødselsdags gave sidste år, og brugte den hele sæsonen fordi hun var så glad for den. Hun var dejlig varm og tør, så den har vi gode erfaringer med��

Anmeld

17. august 2013

Louise H.

camian skriver:

Min datter fik en i fødselsdags gave sidste år, og brugte den hele sæsonen fordi hun var så glad for den. Hun var dejlig varm og tør, så den har vi gode erfaringer med��

Det lyder dejligt!
Og den holdte også fint hele sæsonen?

Synes bare de er så fine og så koster de heller ikke en herregård

Anmeld

17. august 2013

B&J

vi prøvede et år der fra og den holdte slet ikke til daniel, han var hurtig kold og våd, og han er en varm dreng, men han er også ude meget af tiden for han elsker at være ude...

Anmeld

17. august 2013

Louise H.

B&J skriver:

vi prøvede et år der fra og den holdte slet ikke til daniel, han var hurtig kold og våd, og han er en varm dreng, men han er også ude meget af tiden for han elsker at være ude...

Det gør Isabella også!

Det var godt var godt nok træls. Jeg vil jo helst ikke at hun bliver hverken kold eller våd :/ Men jeg har heller ikke en masse penge, så kan ikke købe hvad som helst

Anmeld

17. august 2013

B&J

Louise <3 Isabella skriver:

Det gør Isabella også!

Det var godt var godt nok træls. Jeg vil jo helst ikke at hun bliver hverken kold eller våd :/ Men jeg har heller ikke en masse penge, så kan ikke købe hvad som helst

det kan jeg godt forstå, det er også små med penge her hjemme men i år har vi fundet en ved kvickley og den vand prisen sidste år og den kostede godt nok 650kr men den ligger på de 10.000 som den skal

Anmeld

17. august 2013

Louise H.

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå, det er også små med penge her hjemme men i år har vi fundet en ved kvickley og den vand prisen sidste år og den kostede godt nok 650kr men den ligger på de 10.000 som den skal

Ja okay, det kan også være man bare skal kigge efter i bedre mærke, brugt, men i god stand!

Anmeld

17. august 2013

B&J

Ja okay, det kan også være man bare skal kigge efter i bedre mærke, brugt, men i god stand!

det kan du sagtens kan også være du næsten kan finde en ny...

jeg stoppede nemlig efter jeg havde fået en kold dreng fra 2 forskellige dragter, og det går bare ikke

Anmeld

17. august 2013

Clisolka

Det gør Isabella også!

Du kan evt. finde nogle flyverdragter på tilbud pt. i Sportsmaster - sådan en havde jeg til Bella i sidste sæson og hun var tør og varm når hun kom ind  Den er stadig for stor til hende, så hun fortsætter med den i efteråret 

Anmeld

17. august 2013

Louise H.

B&J skriver:

det kan du sagtens kan også være du næsten kan finde en ny...

jeg stoppede nemlig efter jeg havde fået en kold dreng fra 2 forskellige dragter, og det går bare ikke

Nej selvfølgelig skal børnene ikke blive kolde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.