Hvor I Thailand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.798 visninger
18 svar
3 synes godt om
16. august 2013

Anonym trådstarter

Vi skal til Thailand til vinter, og er ved at researche lidt Men synes godt nok der er meget at vælge i mellem, og aner ingenting om de forskellige steder. Sååå...

Hvor I Thailand skal man rejse hen? Mor, far og barn på 21-24 mdr, ikke alt for lang uoverskuelig køre/sejltur fra lufthavn, gerne All Inclusive hotel, børnevenlig strand osv... Der er sikkert en masse jeg ikke har tænkt på, men kom gerne med tips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Vi skal til Thailand til vinter, og er ved at researche lidt Men synes godt nok der er meget at vælge i mellem, og aner ingenting om de forskellige steder. Sååå...

Hvor I Thailand skal man rejse hen? Mor, far og barn på 21-24 mdr, ikke alt for lang uoverskuelig køre/sejltur fra lufthavn, gerne All Inclusive hotel, børnevenlig strand osv... Der er sikkert en masse jeg ikke har tænkt på, men kom gerne med tips

Helt klart Phuket!

Min bror og jeg var der med mine forældre da vi var henholdsvis 1 1/2 og næsten 4 år. Min mor har efterfølgende sagt, at hvis vi skal til Thailand med vores datter, skal det helt klart være Phuket.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Helt klart Phuket!

Min bror og jeg var der med mine forældre da vi var henholdsvis 1 1/2 og næsten 4 år. Min mor har efterfølgende sagt, at hvis vi skal til Thailand med vores datter, skal det helt klart være Phuket.

Det har jeg også fået anbefalet af en kollega, så 2 point til Phuket indtil videre Tak for svar!

Anmeld

16. august 2013

Lotus86

Vi har både været på Phuket og på Koh Samui med vores søn som var hhv. 8 mdr. og halvandet år da vi var af sted, og ville også helt klart anbefale Phuket, bare man ikke bor i Patong

Anmeld

17. august 2013

spj

Puket også kata Bech bugten. Var der i 2006 og 2008, så kan selvfølgelig godt være der er sket nogle ændringer. Men stranden var vildt lækker og børnevenlig.
Der kunne jeg i hvert fald godt finde på at tage hen med børn.

Anmeld

17. august 2013

PernilleogLouis

Vi var på koh chang, koh mak og Bangkok i vinters - virkelig skønt - hvis I var skal et enkelt sted hen ville jeg vælge koh chang. vi tag samme rute til vinter - skifter dog nok koh mak ud m et bag de andre små øer 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Vi har både været på Phuket og på Koh Samui med vores søn som var hhv. 8 mdr. og halvandet år da vi var af sted, og ville også helt klart anbefale Phuket, bare man ikke bor i Patong

Ok, tusind tak for svar! Noget område eller hotel du kan anbefale?

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

spj skriver:

Puket også kata Bech bugten. Var der i 2006 og 2008, så kan selvfølgelig godt være der er sket nogle ændringer. Men stranden var vildt lækker og børnevenlig.
Der kunne jeg i hvert fald godt finde på at tage hen med børn.

Det vil jeg helt sikkert undersøge nærmere  Boede I på et godt hotel?

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Vi var på koh chang, koh mak og Bangkok i vinters - virkelig skønt - hvis I var skal et enkelt sted hen ville jeg vælge koh chang. vi tag samme rute til vinter - skifter dog nok koh mak ud m et bag de andre små øer 

Lyder lækkert! Hvor langt fra lufthavnen ligger Koh Chang? Og kan man mon flyve direkte fra Kastrup?

Anmeld

17. august 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Lyder lækkert! Hvor langt fra lufthavnen ligger Koh Chang? Og kan man mon flyve direkte fra Kastrup?

Vi fløj til bangkok - der landende vi om eftermiddagen - tog en overnatning tæt på lufthavnen og næste morgen kom der så en bil og kørte os til færgen ca 3,5 time i bil også en halv time med færgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.