Baby komsammen 5 september i silkeborg kl 13 på jensens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Åhh det kender jeg en Lucas der glæder sig til griner

Jeg er også begyndt at løfte håndvægte herhjemme for at blive klar - sidste gang var jeg lam i armen resten af dagen   Den bedste lammer man kan få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Diana...

Rosa skriver:

Jeg er også begyndt at løfte håndvægte herhjemme for at blive klar - sidste gang var jeg lam i armen resten af dagen   Den bedste lammer man kan få

Griner mega meget du lavet jo heller ikke andet end at stå og danse med ham   Jeg kan så trøste dig med at han ikke har tage så meget på siden sidst det begynd at gå lidt stille frem  Men du kan da få æren af at give ham mad 

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Griner mega meget du lavet jo heller ikke andet end at stå og danse med ham   Jeg kan så trøste dig med at han ikke har tage så meget på siden sidst det begynd at gå lidt stille frem  Men du kan da få æren af at give ham mad 

YES!!! Glæder mig allerede!!  Så sørg for at han er rigtig sulten!!! 

Kan jo sådan set også være jeg selv har fået jackpot til den tid - nu er der jo kun 3 uger til vi selv skyder projektet i gang... Så jeg skal jo til at øve mig i at få babygylp af tøjet

Anmeld

20. juli 2009

Sweet1978

Melder pas denne gang, både fordi det er Silkeborg, men også fordi jeg synes det ligger for tæt på mødet i Kolding som jeg gerne vil med til da det er i en legepark hvor børnene også kan hygge. Men vi ses nok igen en anden gang. Har jo kun Nadia hver anden weekend og synes det bliver for meget hvis hun skal slæbes med 2 weekender i træk.

Anmeld

20. juli 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Melder pas denne gang, både fordi det er Silkeborg, men også fordi jeg synes det ligger for tæt på mødet i Kolding som jeg gerne vil med til da det er i en legepark hvor børnene også kan hygge. Men vi ses nok igen en anden gang. Har jo kun Nadia hver anden weekend og synes det bliver for meget hvis hun skal slæbes med 2 weekender i træk.

Jamen bliver det stadig til noget i kolding? indlægget har jo ikke været oppe siden?

Anmeld

20. juli 2009

Diana...

Rosa skriver:

YES!!! Glæder mig allerede!!  Så sørg for at han er rigtig sulten!!! 

Kan jo sådan set også være jeg selv har fået jackpot til den tid - nu er der jo kun 3 uger til vi selv skyder projektet i gang... Så jeg skal jo til at øve mig i at få babygylp af tøjet

Ihh hvor er det spændende jeg håber det lykkes med det samme 
Jamen du skal bare få lov at øve dig  Han nyder jo og være hos andre  

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Øv øv øv.. jeg vil også gerne, men skal højest sansynligt på yoga kursus!

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Diana med Lucas (højstol)
Mette med Kathrine (højstol)
Sara med Aya (højstol)
Lotte (melde tilbage senere med Lærke, indtil videre bliver hun ved far, har I alle med, tager jeg hende dog også med)
Janie med William (højstol)
louise med Marcus (evt højstol... er ikke sikker endnu)
Trine med Maya (evt. højstol - hvis hun kan sidde til den tid)
Pernille med Milla-Victoria (højstol)

Monica (som også fungerer som højstol for jeres unger, hvis Jensens skulle løbe tør)
Susanne med Emil (højstol) Begynder at overveje om der er nok højstole i jensens

Anmeld

23. juli 2009

4xGreve

Hvornår skal i senest ha svar? Vil gerne med men skal lige ha en lang snak med sygehus osv.

Knus Stina

Anmeld

23. juli 2009

Diana...

WiitrioeN skriver:

Hvornår skal i senest ha svar? Vil gerne med men skal lige ha en lang snak med sygehus osv.

Knus Stina

Jeg bestiller bord 10 dage før.

Håber i kan komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.