Baby komsammen 5 september i silkeborg kl 13 på jensens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Glæder mig, de får da fuld hus på jensens den dag hva hehe

ja det kan man godt sige det gør... Og som jeg husker jensen's, så virker den lidt klemt...

Glæder mig os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

ja det kan man godt sige det gør... Og som jeg husker jensen's, så virker den lidt klemt...

Glæder mig os..

Det vil sige det er den dag man skal have pudder under armen som suger alt sveden så vi ikke dør hehe

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Det vil sige det er den dag man skal have pudder under armen som suger alt sveden så vi ikke dør hehe

Ja det kan man vist godt sige... Jeg husker det hvert fald sådan....

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja det kan man vist godt sige... Jeg husker det hvert fald sådan....

Oki hehe. Jensens her i Randers er altså også blevet rigtig klemt efter de har lavet om, er lidt en skam.

Gør  ikke noget når det er nogen man skal møde, men at sidde næsten arm i arm med nogen man ikke har noget med at gøre når man er ude at spise med kæresten er altså ikke det fedeste

Anmeld

21. august 2009

Lærke90

suanne85 skriver:

Oki hehe. Jensens her i Randers er altså også blevet rigtig klemt efter de har lavet om, er lidt en skam.

Gør  ikke noget når det er nogen man skal møde, men at sidde næsten arm i arm med nogen man ikke har noget med at gøre når man er ude at spise med kæresten er altså ikke det fedeste

Den situation har kæresten og jeg også prøvet en del gange efterhånden. 
Ikke den fedeste oplevelse, når det skulle være en romantisk middag  

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

Lærke90 skriver:

Den situation har kæresten og jeg også prøvet en del gange efterhånden. 
Ikke den fedeste oplevelse, når det skulle være en romantisk middag  

Nej  nemlig.

En ej den væreste jeg har oplevet var på en kinesisk restaurent i Ribe. Det var dengang kæresten stadig boede der.

Vi skulle ud og spise og vi bestilte bord der, så vi var sikker.
Vi kom derned og der var virkelig travlt, og vi tænkte godt vi bestilte bord.

Så inde midt i det hele havde de smækket et 2 personers bord op og mener virkelig midt i det hele, man kunne tydelig se at at det var et bord de havde lige havde sat op fordi de havde taget fo meget ind, så vi kom virkelig hinanden ved, vi sad jo sådan set der hvor folk plejede at gå rundt før og folk gloede virkelig på os.

var slet ikke hyggeligt var faktisk virkelig ubehageligt, vi ku jo slet ikke snakke sammen

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Nej  nemlig.

En ej den væreste jeg har oplevet var på en kinesisk restaurent i Ribe. Det var dengang kæresten stadig boede der.

Så inde midt i det hele havde de smækket et 2 personers bord op og mener virkelig midt i det hele, man kunne tydelig se at at det var et bord de havde lige havde sat op fordi de havde taget fo meget ind, så vi kom virkelig hinanden ved, vi sad jo sådan set der hvor folk plejede at gå rundt før og folk gloede virkelig på os.

var slet ikke hyggeligt var faktisk virkelig ubehageligt, vi ku jo slet ikke snakke sammen

Hvor må det være ubehageligt...

Anmeld

21. august 2009

Lærke90

suanne85 skriver:

Nej  nemlig.

Haha.. Ej det kan de da næsten heller ikke være bekendt. 
har prøvet noget der ligner, dog ikke helt så slemt.
Lige pludselig sidder man der altså ikke så længe som beregnet  

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Hvor må det være ubehageligt...

Ja, havde det virkelig skidt med det. Fik slet ikke spist mig mæt eller noget, vi var der heller ikke igen

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

Lærke90 skriver:

Haha.. Ej det kan de da næsten heller ikke være bekendt. 
har prøvet noget der ligner, dog ikke helt så slemt.
Lige pludselig sidder man der altså ikke så længe som beregnet  

Nej det gør man ikke hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.