Baby komsammen 5 september i silkeborg kl 13 på jensens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, de har kamp kl.14.00, så mon ikke vi når det hele! skal jo bare være hjemme så vi kan komme afsted om aftenen!

Jah... Vi skulle næsten stikke hovederne samme inden... Vi kunne faktisk have kørt et smut forbi jer.. Vi var i Fårvang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Jah... Vi skulle næsten stikke hovederne samme inden... Vi kunne faktisk have kørt et smut forbi jer.. Vi var i Fårvang...

ja, det kunne I da godt have gjort... Det gør vi en anden dag
Lige nu kan jeg kun tænke på min dyne, så tror jeg vil tage på date med den de næste mange timer
sov rigtig godt søde!

Anmeld

17. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja, det kunne I da godt have gjort... Det gør vi en anden dag
Lige nu kan jeg kun tænke på min dyne, så tror jeg vil tage på date med den de næste mange timer
sov rigtig godt søde!

Hehe, er os selv på vej i seng... er bare smadret idag...
Ja vi kunne godt have vendt ind tur ind til jer..

Jah du må os sove rigtig godt...  :O)

Anmeld

17. august 2009

Lærke90

Ej hvor lyder det bare hyggeligt
Det kunne jeg godt tænke mig at komme med til, selvom jeg nu ikke har været så aktiv i debatterne..

Bor jovist lidt langt væk, så det afhænger af hvordan pengene ser ud og om jeg overhovedet kan finde der hen når nu jeg bliver smidt af ved barnegården i silkeborg

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lærke90 skriver:

Det kunne jeg godt tænke mig at komme med til, selvom jeg nu ikke har været så aktiv i debatterne..

Bor jovist lidt langt væk, så det afhænger af hvordan pengene ser ud og om jeg overhovedet kan finde der hen når nu jeg bliver smidt af ved barnegården i silkeborg

det er meget nemt at finde fra banegården/stationen!

Anmeld

18. august 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

det er meget nemt at finde fra banegården/stationen!

okay, jamen det er rart at høre, så er den del af det i hvert fald klaret

Anmeld

18. august 2009

grinbidderen

hej jeg har ikke haft skrevet så meget med jer osv, men faldt lige over at i skulle have et træf, og tænkte på om det var muligt at man kunne tage med på jensens??? håber at høre noget..
hilsen Gitte mor til valdemar 11 mdr

hov fik lige kigget og fik set at det er en meget lang tog tur og det tror jeg nu ik alligevel at min søn kan klare... er der evt noget fra sjæland der skal afsted og køre bil el??

Anmeld

18. august 2009

Diana...

grinbidderen skriver:

hej jeg har ikke haft skrevet så meget med jer osv, men faldt lige over at i skulle have et træf, og tænkte på om det var muligt at man kunne tage med på jensens??? håber at høre noget..
hilsen Gitte mor til valdemar 11 mdr

hov fik lige kigget og fik set at det er en meget lang tog tur og det tror jeg nu ik alligevel at min søn kan klare... er der evt noget fra sjæland der skal afsted og køre bil el??

Ja der er en fra Sjælland der kommer hun hedder Eva kan høre hende ad. 

Anmeld

18. august 2009

Diana...

Lærke90 skriver:

Jamen alle dem der ikke kan finde vej fra banegården kan følges med mig så møder jeg jer bar på banegården. 

Hvor bor du henne?

Anmeld

18. august 2009

grinbidderen

Diana... skriver:

Ja der er en fra Sjælland der kommer hun hedder Eva kan høre hende ad. 

ok det lyder godt, du må meget gerne lige spørger hende hvis det er du vil... det kunne jo være rigtig hyggeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.