ihhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

modesty

DianaRJS skriver:

jeg har den sidste uge døjet med mange plukveer, og var til jordmoder i går, grundet at jeg skal til scanning i næste uge ville hun ikke sende mig til aku scanning. MEN nu er de bare begyndt at være konstante og gøre ondt

burde jeg ringe til jordmoder igen og sige det er blevet værre? eller vente til onsdag hvor jeg har den tid til scanning???

ha mellem 15-20 plukveer i timen, ikek alle sammen gør ondt men ca halvdelen. i går da jeg var til jm havde jeg ugen op til haft 10-15 i timen så er jo ikke "mange" flere men stadig at de gør ondt nu bekymre mig lidt

og ved egentligt ikke hvor normalt det er, har snor om lm halsen da den er alt for kort, men om det giver plukveer aner jeg ikke???

Jeg synes helt klart at du skal ringe til JM og sige at det er blevet værre. De må ikke gøre ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

Men su

jep havde lige glemt du også er tilknyttet herning

men er kun i uge 23. så de skal jo helst gerne være derinde ihvertfald 10 uger endnu

Men du er jo tilknyttet fg fra uge 24.. så ville da prøve at ringe derind.. ved ikke hvordan det kendt jm fungerer

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Forhindre den snor der også at lmhalsen bliver yderligere forkortet?
Det kan jo være dét der gør, at det gør så ondt..

Jeg synes du skal skynde dig at ringe til FG

den forhindre det ikke, men den besværliggøre det....

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Men du er jo tilknyttet fg fra uge 24.. så ville da prøve at ringe derind.. ved ikke hvordan det kendt jm fungerer

ja men passer også med næste scanning...

jamen det fungere faktisk bare sådan at vi har 3 jordmødre, de har hver en vagt uge hvor vi kan ringe til dem døgnet rundt, og når vi så er i fødsel er det 1 ud af det 3 der er med, så vi får et tættere bånd til dem, og derfor skulle føle os mere sikre.....

Anmeld

16. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

ja men passer også med næste scanning...

jamen det fungere faktisk bare sådan at vi har 3 jordmødre, de har hver en vagt uge hvor vi kan ringe til dem døgnet rundt, og når vi så er i fødsel er det 1 ud af det 3 der er med, så vi får et tættere bånd til dem, og derfor skulle føle os mere sikre.....

Ja men mente med at kontakte.. 2 sekunder spærger lige min jm veninde hvad hun sys

Anmeld

16. august 2013

lineog4

En snor er jo ingen garanti og som jeg husker det var din livmoderhals en del forkortet - så jeg ville uden tvivl give et ring og lige blive tjekket om det "kun" er plukveer.

line

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

lineog4 skriver:

En snor er jo ingen garanti og som jeg husker det var din livmoderhals en del forkortet - så jeg ville uden tvivl give et ring og lige blive tjekket om det "kun" er plukveer.

line

nej som lige skrevet til en anden skulle den bare " besværliggøre" at den bliver kortere....  men overhovedet ingen garanti for at det hjælper, fik også lungemodner da jeg fik snor på for at de var sikre, udover det hvis den forkorter sig mere skal jeg have ngoet, jeg ikke lige kan huske hvad hedder nu, men som skulle gøre at veerne har sværre ved at komme....  men satme utrolig jeg skal have så mange problemer med det allerede

Anmeld

16. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

nej som lige skrevet til en anden skulle den bare " besværliggøre" at den bliver kortere....  men overhovedet ingen garanti for at det hjælper, fik også lungemodner da jeg fik snor på for at de var sikre, udover det hvis den forkorter sig mere skal jeg have ngoet, jeg ikke lige kan huske hvad hedder nu, men som skulle gøre at veerne har sværre ved at komme....  men satme utrolig jeg skal have så mange problemer med det allerede

Du SKAL ringe til din jm siger hun

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Du SKAL ringe til din jm siger hun

det vil jeg gøre med det samme, og mange tak

Anmeld

16. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

det vil jeg gøre med det samme, og mange tak

Kom gerne med update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.