ihhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
21 svar
2 synes godt om
16. august 2013

DianaRJS

jeg har den sidste uge døjet med mange plukveer, og var til jordmoder i går, grundet at jeg skal til scanning i næste uge ville hun ikke sende mig til aku scanning. MEN nu er de bare begyndt at være konstante og gøre ondt

burde jeg ringe til jordmoder igen og sige det er blevet værre? eller vente til onsdag hvor jeg har den tid til scanning???

ha mellem 15-20 plukveer i timen, ikek alle sammen gør ondt men ca halvdelen. i går da jeg var til jm havde jeg ugen op til haft 10-15 i timen så er jo ikke "mange" flere men stadig at de gør ondt nu bekymre mig lidt

og ved egentligt ikke hvor normalt det er, har snor om lm halsen da den er alt for kort, men om det giver plukveer aner jeg ikke???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Aabye

Jeg havde ringet igen hvis det var mig.. 
Hellere en gang for meget end en gang for lidt.. 

Anmeld

16. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

jeg har den sidste uge døjet med mange plukveer, og var til jordmoder i går, grundet at jeg skal til scanning i næste uge ville hun ikke sende mig til aku scanning. MEN nu er de bare begyndt at være konstante og gøre ondt

burde jeg ringe til jordmoder igen og sige det er blevet værre? eller vente til onsdag hvor jeg har den tid til scanning???

ha mellem 15-20 plukveer i timen, ikek alle sammen gør ondt men ca halvdelen. i går da jeg var til jm havde jeg ugen op til haft 10-15 i timen så er jo ikke "mange" flere men stadig at de gør ondt nu bekymre mig lidt

og ved egentligt ikke hvor normalt det er, har snor om lm halsen da den er alt for kort, men om det giver plukveer aner jeg ikke???

Jeg synes du skal ringe - hellere en gang for meget end en gang for lidt!
Og jeg kan fornemme at du selv er ved at være pænt nervøs for at fødslen går for tidlig igang, også hellere den bliver stoppet i god tid

Anmeld

16. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

Ring til fg

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Ring til fg

er slet ikke under fg før næste scanning. men er i en ordning grundet det er med tvillinger med jordmødre der har telefoner med hjem, og altid er til at få fat på....

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Jeg synes du skal ringe - hellere en gang for meget end en gang for lidt!
Og jeg kan fornemme at du selv er ved at være pænt nervøs for at fødslen går for tidlig igang, også hellere den bliver stoppet i god tid

er jeg ja, men har som sagt snor om lm halsen som som skulle mindskne changen for det går i gang... men synes bare det er underligt de gør ondt, for plejer plukveer jo som sådan ikke at gøre....

Anmeld

16. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

er slet ikke under fg før næste scanning. men er i en ordning grundet det er med tvillinger med jordmødre der har telefoner med hjem, og altid er til at få fat på....

Hvor langt er du??

Nårh du er i kendt jm ordning?? Jamen så ring til dem

Anmeld

16. august 2013

Faith

DianaRJS skriver:

Ville helt klart ringe til fg!

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Hvor langt er du??

Nårh du er i kendt jm ordning?? Jamen så ring til dem

jep havde lige glemt du også er tilknyttet herning

men er kun i uge 23. så de skal jo helst gerne være derinde ihvertfald 10 uger endnu

Anmeld

16. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

er jeg ja, men har som sagt snor om lm halsen som som skulle mindskne changen for det går i gang... men synes bare det er underligt de gør ondt, for plejer plukveer jo som sådan ikke at gøre....

Forhindre den snor der også at lmhalsen bliver yderligere forkortet?
Det kan jo være dét der gør, at det gør så ondt..

Jeg synes du skal skynde dig at ringe til FG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.