farvel slimprop :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2013

BigHope13

Lille-mor-93 skriver:

øHeeeeeeeej

Ja der var altså begyndt at ske noget, mine veer begyndte fredag, rent helvede!! og lørdag var han stadig ikke kommet ud, det gjorde så ondt lørdag aften at jeg hverken kunne tænke eller noget som helst til sidst, så jeg tog på sygehuset med den besked at jeg var åbnet 4 cm, så YES de lod mig blive, og jeg blev 'smidt' i et badekar, som gjorde det hele lidt bedre, men men men veerne tog til, og jeg åbnede mig mere og mere, under alt mit hylen og jamren og råben af ren smerte og spændinger i kroppen kunne jeg ikke slappe af, så kunne ikke åbne mig nok, så jeg fik en epidural-blokade 8 timer EFTER først (SKØNT) ENDELIG var jeg åbnet nok da jeg fik slappet godt af i to timer cirka, og det var jo så blevet søndag morgen! jeg fik så presse-veer, og pressede hvad jeg kunne, men min lille dreng flyttede sig desværre ikke langt nok ned, så de kunne forsøge med sugekop, så de måtte tage ham med kejsersnit pga han havde fået stres det lille pus!!
Så 3 dage med veer gik der før min lille skat var ude, men det var alt værd!!
fyy en omgang! men hvor er jeg dog bare lykkelig!!
Min guldklump kom ud
D. 18/08-2013 kl. 08.17
3590 g. og 53 cm lang

Hvor dejligt at læse, stort stort tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

lineog4

Lille-mor-93 skriver:

Heeeeeeeej

Ja der var altså begyndt at ske noget, mine veer begyndte fredag, rent helvede!! og lørdag var han stadig ikke kommet ud, det gjorde så ondt lørdag aften at jeg hverken kunne tænke eller noget som helst til sidst, så jeg tog på sygehuset med den besked at jeg var åbnet 4 cm, så YES de lod mig blive, og jeg blev 'smidt' i et badekar, som gjorde det hele lidt bedre, men men men veerne tog til, og jeg åbnede mig mere og mere, under alt mit hylen og jamren og råben af ren smerte og spændinger i kroppen kunne jeg ikke slappe af, så kunne ikke åbne mig nok, så jeg fik en epidural-blokade 8 timer EFTER først (SKØNT) ENDELIG var jeg åbnet nok da jeg fik slappet godt af i to timer cirka, og det var jo så blevet søndag morgen! jeg fik så presse-veer, og pressede hvad jeg kunne, men min lille dreng flyttede sig desværre ikke langt nok ned, så de kunne forsøge med sugekop, så de måtte tage ham med kejsersnit pga han havde fået stres det lille pus!!
Så 3 dage med veer gik der før min lille skat var ude, men det var alt værd!!
fyy en omgang! men hvor er jeg dog bare lykkelig!!
Min guldklump kom ud
D. 18/08-2013 kl. 08.17
3590 g. og 53 cm lang

Tillykke

Anmeld

1. september 2013

Lille-mor-93

Her har i billeder af Kian min guldklump som idag er 14 dage gammel . Næsen er min, ellers ligner han sin far på en prik!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2013

Lille-mor-93

BigHope13 skriver:

Hvor dejligt at læse, stort stort tillykke med ham

Mange tak

Anmeld

1. september 2013

hautecouture

Lille-mor-93 skriver:

Her har i billeder af Kian min guldklump som idag er 14 dage gammel . Næsen er min, ellers ligner han sin far på en prik!

Kæmpe stort tillykke med ham. Han er da bare for lækker  

Anmeld

1. september 2013

Alexander&Lærke

Tillykke med ham, han har det dejligste hår..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.