farvel slimprop :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Lille-mor-93

Har også haft tegnblødning nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

esioul

Lille-mor-93 skriver:

Har også haft tegnblødning nu

Hepper på dig

Anmeld

16. august 2013

Lille-mor-93

esioul skriver:

Hepper på dig

Mange tak

Anmeld

17. august 2013

hekran

Gad vide, hvordan din nat er gået....?

Anmeld

17. august 2013

Lille-mor-93

hekran skriver:

Gad vide, hvordan din nat er gået....?

Min nat har været det rene smertehelved uden søvn av for pokker hvor har jeg haft veer, jeg havde dem hele natten igennem!!
Nu ligger jeg så efter et besøg på sygehuset med besked om at jeg havde åbnet mig 2-3 cm ved 10.00 tiden, og bare skulle hjem og vente på det ikke var til at holde ud og fik så noget smertestillende! Nu er der langt imellem veerne nu, det er nu godt med en lille pause men de kommr engang imellemø.Og tårene presser på HVER gang nå ja kan kun vente vente! Venter kun på at komme i smertehelved igen..Ubehagelig tanke !!

Anmeld

17. august 2013

hekran

Lille-mor-93 skriver:

Min nat har været det rene smertehelved uden søvn av for pokker hvor har jeg haft veer, jeg havde dem hele natten igennem!!
Nu ligger jeg så efter et besøg på sygehuset med besked om at jeg havde åbnet mig 2-3 cm ved 10.00 tiden, og bare skulle hjem og vente på det ikke var til at holde ud og fik så noget smertestillende! Nu er der langt imellem veerne nu, det er nu godt med en lille pause men de kommr engang imellemø.Og tårene presser på HVER gang nå ja kan kun vente vente! Venter kun på at komme i smertehelved igen..Ubehagelig tanke !!

Ej, kære ven. Jeg har godt nok tænkt på dig. 

Håber snart han skynder lidt på sig så du kan give ham et ordentligt skæld-ud face to face

Skynd dig og sov, hvis du kan. Du har sikkert brug for alle dine kræfter!

Hep hep hep! Glæder os til gode nyheder, når pinslernes timer er overstået!

Anmeld

17. august 2013

Lille-mor-93

hekran skriver:

Jes

Ej, kære ven. Jeg har godt nok tænkt på dig. 

Håber snart han skynder lidt på sig så du kan give ham et ordentligt skæld-ud face to face

Skynd dig og sov, hvis du kan. Du har sikkert brug for alle dine kræfter!

Hep hep hep! Glæder os til gode nyheder, når pinslernes timer er overstået!

Jeg slapper også godt af håber han er ude inden mandag!!! GERNE før men nu må jeg se...
-Skal nok give besked så snart der sker mere/han er blevet født...

Anmeld

20. august 2013

FrkRaarup

Lille-mor-93 skriver:

JUBIII!!
Har haft menssmerter HELE dagen og for en time siden kom slimproppen ud, er slet slet ikke i tvivl, nu kan jeg da håbe der snart sker noget så jeg kan få min prins at se
40+1 !
Har stadig menssmerter, desværre gør de ikke ondt nok

Hvordan går det med dig?

Anmeld

20. august 2013

hekran

Jeg er altså også nysgerrig! Håber ikke jeg har overhalet indenom (fødte i søndags), men det kan næsten ikke passe. Håber alt er gået godt og at stilheden betyder travlhed med den lille

Anmeld

1. september 2013

Lille-mor-93

Heeeeeeeej

Ja der var altså begyndt at ske noget, mine veer begyndte fredag, rent helvede!! og lørdag var han stadig ikke kommet ud, det gjorde så ondt lørdag aften at jeg hverken kunne tænke eller noget som helst til sidst, så jeg tog på sygehuset med den besked at jeg var åbnet 4 cm, så YES de lod mig blive, og jeg blev 'smidt' i et badekar, som gjorde det hele lidt bedre, men men men veerne tog til, og jeg åbnede mig mere og mere, under alt mit hylen og jamren og råben af ren smerte og spændinger i kroppen kunne jeg ikke slappe af, så kunne ikke åbne mig nok, så jeg fik en epidural-blokade 8 timer EFTER først (SKØNT) ENDELIG var jeg åbnet nok da jeg fik slappet godt af i to timer cirka, og det var jo så blevet søndag morgen! jeg fik så presse-veer, og pressede hvad jeg kunne, men min lille dreng flyttede sig desværre ikke langt nok ned, så de kunne forsøge med sugekop, så de måtte tage ham med kejsersnit pga han havde fået stres det lille pus!!
Så 3 dage med veer gik der før min lille skat var ude, men det var alt værd!!
fyy en omgang! men hvor er jeg dog bare lykkelig!!
Min guldklump kom ud
D. 18/08-2013 kl. 08.17
3590 g. og 53 cm lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.