manglene symptomer. . hvad havde i 5+1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
sulo skriver:

Jeg mistede også min første graviditet 7+4, der havde jeg meget kraftige symptomer i starten i forhold til 2. graviditet (er 25+3 nu)

Havde ømme bryster allerede 4 dage før udebleven mens, kvalme 2 dage før testdag (testede 7 dage over tid) træthed og sart lugtesans og det tog meget til før den dag jeg havde min SA, symptomerne forsvandt også i samme øjeblik.

Ved 2. graviditet var udebleven mens første tegn, ømme bryster først 1 uge efter samt kvalme 1 ½ uge efter og alle symptomerne var på det jeg vil kalde halv styrke i forhold til første graviditet.

Jeg var også noget nervøs over de svage symptomer, men lægen sagde til mig, at årsagen til de kraftige symptomer i 1. graviditet netop kunne være fordi at der havde været noget galt med den graviditet.

I uge 16 slap kvalmen taget, men har slet ikke været så slem som før min SA, så alt i alt, mindre kraftige symptomer = indtil nu vellykket graviditet , i mit tilfælde

Okay tak for svar det berogliger mig lidt
I min første gravilitet havde jeg osse ekstram kvalme inden jeg over hovedet kunne teste positiv og vis det nu kunne betyde der var noget galt fra starten
Er jeg da enlig lidt lettet over at det ikke er det samme denne gang jeg bliver en smule utilbas når jeg spiser og så er jeg meget træt og oppustet denne gang nu må jeg se om jeg ikke kan ligge angsten på hylden og nyde graviliteten denne gang det hjælper osse lidt at jeg jo ikke er den eneste der prøver dette tusen tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Snevejr84

Jeg har heller ikke de vilde symptomer og slet ikke i starten. Det er kun inden for den sidst uges tid jeg har fået lidt kvalme og lidt ekstra træt. Ellers kun meget ømme bryster

Anmeld

16. august 2013

Mie89

Jeg er 6+1, og af symptomer har jeg ømme (og voksende) bryster - og så er jeg lidt mere træt end normalt - og må altså ærlig indrømme at jeg da bare er ovenud lykkelig over ikke at døje med mere 

- Men nu har jeg selvfølgelig heller ikke nogen historie med aborter...

Jeg håber alt går som det skal - og hvorfor skulle det ikke det ? 

Anmeld

16. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
mie89 skriver:

Jeg er 6+1, og af symptomer har jeg ømme (og voksende) bryster - og så er jeg lidt mere træt end normalt - og må altså ærlig indrømme at jeg da bare er ovenud lykkelig over ikke at døje med mere 

- Men nu har jeg selvfølgelig heller ikke nogen historie med aborter...

Jeg håber alt går som det skal - og hvorfor skulle det ikke det ? 

Tak ja håber bare det går godt denne gang ind tilmvider ser det positivt ud glæder mig bare til scanningen

Anmeld

16. august 2013

Mother-love

lille-ruse13@hotmail.com skriver:

ja syntes jeg mangler lidt symptomer på gravilitet og det gør mig ofte bange for om der så er noget galt jeg er 5+1 idag mine eneste symptomer er ømme bryster on and of og ekstra træthed
Jeg mistede sidst jeg var 6+ og der forsvandt alle symptomer bare fra dag til dag der døjede jeg med ekstram kvalme men denne gang er der ikke rigtig noget er det normalt?

Hvilken symptomer havde i da i var 5+1?

Jeg glæder mig til at skulle til scanning den 27 så jeg kan se alt er som det skal være håber jeg virkelig det er  er bare så bange for at miste for 3gang

Jeg havde ingen symptomer før uge 6. Jeg havde øget træthed i uge 3 men det var det.
Kvalme og opkast kom først i uge 6. Jeg havde aldrig ømme bryster.

Anmeld

16. august 2013

Camille Mørch Andersen

ja syntes jeg mangler lidt symptomer på gravilitet og det gør mig ofte bange for om der så er noget galt jeg er 5+1 idag mine eneste symptomer er ømme bryster on and of og ekstra træthed
Jeg mistede sidst jeg var 6+ og der forsvandt alle symptomer bare fra dag til dag der døjede jeg med ekstram kvalme men denne gang er der ikke rigtig noget er det normalt?

Jeg glæder mig til at skulle til scanning den 27 så jeg kan se alt er som det skal være håber jeg virkelig det er  er bare så bange for at miste for 3gang

Jeg er 7+0 idag. jeg har stadig ikke fået NOGLE SYMPTOMER! .. og alt er som det skal være!.. har kun ømmebryster og træt og upræget tørst! <3 men i 5+1 havde jeg også kun ømme bryster..

Anmeld

16. august 2013

mommy1991

Jeg havde ingen symptomer udover ømme bryster og træthed  

for at din spire vokser sig stor og stærk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.