manglene symptomer. . hvad havde i 5+1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.654 visninger
16 svar
12 synes godt om
16. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111

ja syntes jeg mangler lidt symptomer på gravilitet og det gør mig ofte bange for om der så er noget galt jeg er 5+1 idag mine eneste symptomer er ømme bryster on and of og ekstra træthed
Jeg mistede sidst jeg var 6+ og der forsvandt alle symptomer bare fra dag til dag der døjede jeg med ekstram kvalme men denne gang er der ikke rigtig noget er det normalt?

Hvilken symptomer havde i da i var 5+1?

Jeg glæder mig til at skulle til scanning den 27 så jeg kan se alt er som det skal være håber jeg virkelig det er  er bare så bange for at miste for 3gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Frk. Himmelblå

lille-ruse13@hotmail.com skriver:

ja syntes jeg mangler lidt symptomer på gravilitet og det gør mig ofte bange for om der så er noget galt jeg er 5+1 idag mine eneste symptomer er ømme bryster on and of og ekstra træthed
Jeg mistede sidst jeg var 6+ og der forsvandt alle symptomer bare fra dag til dag der døjede jeg med ekstram kvalme men denne gang er der ikke rigtig noget er det normalt?

Jeg glæder mig til at skulle til scanning den 27 så jeg kan se alt er som det skal være håber jeg virkelig det er er bare så bange for at miste for 3gang

Jeg havde nærmest ingen symptomer før jeg var 7 uger henne.. Kun lidt on off ømme bryster og oppustethed (igen on off). Træthed og kvalme kom altså først senere..

Anmeld

16. august 2013

Lykke:)

Jeg glæder mig til at skulle til scanning den 27 så jeg kan se alt er som det skal være håber jeg virkelig det er  er bare så bange for at miste for 3gang

Jeg var rigtig syg omkring 4-5 uge, men der vidste jeg endnu ikke helt, at jeg var gravid
Mine graviditetssymptomer kom først senere, altså kvalme, brystspændinger og hovedpine.

Anmeld

16. august 2013

Christabelle

Jeg havde ingen symptomer før ca 6+4 hvor jeg fik ømme bryster og kraftige ligamentsmerter. De ømme bryster har jeg stadig on/off (er 28+3), men ligamentsmerterne varede et par dage og har ikke siden haft andre symptomer end voksende mave og spark

Anmeld

16. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Det eneste symtom jeg havde på at jeg var gravid med min søn før 7.-8. uge var den udeblevne mens og de positive test (to hjemme og den hos lægen)...

Anmeld

16. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Frk. Himmelblå skriver:

Jeg havde nærmest ingen symptomer før jeg var 7 uger henne.. Kun lidt on off ømme bryster og oppustethed (igen on off). Træthed og kvalme kom altså først senere..

Okay tak jeg har nu osse meget oppustet
Er glad for at høre at det er meget normalt ikke at have så mange symptomer tak

Anmeld

16. august 2013

LilleChelle

Jeg havde ingen symptomer overhovedet. uge 7 fik jeg EKSTREMT ONDT, så de var bange for jeg havde en graviditet udenfor livmoderen og blev sendt til scanning. Det var dog bare en begyndende bækkenløsning. 

- uge 8 fik jeg en smule kvalme.

Og så voksede min bryster nærmest med det samme jeg testede positivt :p 

Og så voksede maven rigtig hurtigt og blev MEGET stor  

Anmeld

16. august 2013

lycly

Ved første graviditet havde jeg ingen symptomer, kvalmen startede først omkring 8. uge
Ved 2. graviditet havde jeg slet ingen, ikk engang kvalme. Jeg var bare lidt oppustet

Anmeld

16. august 2013

Lukas&Liam<3

Havde ingen symptomer før efter uge 30 hvor jeg havde sure opstød hver nat. Og denne gang har jeg igen symptomer 10+2

Anmeld

16. august 2013

sulo

Jeg mistede også min første graviditet 7+4, der havde jeg meget kraftige symptomer i starten i forhold til 2. graviditet (er 25+3 nu)

Havde ømme bryster allerede 4 dage før udebleven mens, kvalme 2 dage før testdag (testede 7 dage over tid) træthed og sart lugtesans og det tog meget til før den dag jeg havde min SA, symptomerne forsvandt også i samme øjeblik.

Ved 2. graviditet var udebleven mens første tegn, ømme bryster først 1 uge efter samt kvalme 1 ½ uge efter og alle symptomerne var på det jeg vil kalde halv styrke i forhold til første graviditet.

Jeg var også noget nervøs over de svage symptomer, men lægen sagde til mig, at årsagen til de kraftige symptomer i 1. graviditet netop kunne være fordi at der havde været noget galt med den graviditet.

I uge 16 slap kvalmen taget, men har slet ikke været så slem som før min SA, så alt i alt, mindre kraftige symptomer = indtil nu vellykket graviditet , i mit tilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.