Christina A skriver:
Ja jeg har overvejet at købe en babyjogger da jeg jo løber 5-6 gange om ugen og det ville være rart jeg kunne være lidt uafhængig af manden og have vores yngste med på nogen af turene. Men fungerer det at løbe med sådan en vogn for har altid været lidt skeptisk, så hvad siger I der har en og løber med den ofte? Er det en god ide at købe en?
Min mand har en. Jeg kan kun anbefale, at købe en ordentlig én. Man kan få allemulige i den lidt billigere ende, men vores erfaring er, at kvalitet i denne sammenhæng ofte hænger sammen med pris. Jeg ville hellere købe en god en brugt end en nye som er billigere. Vi købte vores brugt for 1600 kr. og har været super glade for den.
Kig evt. forbi Marathon sport og prøv et par stykker af. Det skal være letvægtere specielt hvis du løber langt.
Det er og vil dog aldrig blive lige så let at løbe med en babyjogger i forhold til at løbe uden, men som du selv er inde på giver det en frihed. Jeg hentede og bragte på et tidspunkt min pige i dagplejen med den i stedet for at tage bussen.
Anmeld