Til jer med babyjoggere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Annette A

FrkZier skriver:

JEG FUCKING ELSKER MIN BABYJOGGER!!!

dog løber jeg ikke med den endnu da Isaak kun er 3,5 måned så hans ryg har ikke godt af bumpene osv, så pt bliver den bare brugt med liften i - den er SÅ nem at manøvre rundt med, den vejer ingen ting og fylder det halve af vores emmaljunga-monstrum

Ja det er rigtigt, de må ikke være alt for små synes jeg ej heller, men det er da skønt du allerede er glad for den. Det lyder godt, jeg er også helt overbevist om at vi skal have en babyjogger nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

birthee

FrkZier skriver:

JEG FUCKING ELSKER MIN BABYJOGGER!!!

dog løber jeg ikke med den endnu da Isaak kun er 3,5 måned så hans ryg har ikke godt af bumpene osv, så pt bliver den bare brugt med liften i - den er SÅ nem at manøvre rundt med, den vejer ingen ting og fylder det halve af vores emmaljunga-monstrum

Hvad er det for en jogger du har?

Anmeld

16. august 2013

FrkZier

Christina A skriver:

Ja det er rigtigt, de må ikke være alt for små synes jeg ej heller, men det er da skønt du allerede er glad for den. Det lyder godt, jeg er også helt overbevist om at vi skal have en babyjogger nu. 

hvis du bor i byen, eller kommer meget ud er den 100% uundværlig!

Anmeld

16. august 2013

FrkZier

birthee skriver:

Hvad er det for en jogger du har?

BabyJogger City Elite

http://www.babyjogger.com/city_elite_sngl_dtl.aspx

Anmeld

16. august 2013

foto på lærred

Christina A skriver:

Ja jeg har overvejet at købe en babyjogger da jeg jo løber 5-6 gange om ugen og det ville være rart jeg kunne være lidt uafhængig af manden og have vores yngste med på nogen af turene. Men fungerer det at løbe med sådan en vogn for har altid været lidt skeptisk, så hvad siger I der har en og løber med den ofte? Er det en god ide at købe en?

Min mand har en. Jeg kan kun anbefale, at købe en ordentlig én. Man kan få allemulige i den lidt billigere ende, men vores erfaring er, at kvalitet i denne sammenhæng ofte hænger sammen med pris. Jeg ville hellere købe en god en brugt end en nye som er billigere. Vi købte vores brugt for 1600 kr. og har været super glade for den.

Kig evt. forbi Marathon sport og prøv et par stykker af. Det skal være letvægtere specielt hvis du løber langt.

Det er og vil dog aldrig blive lige så let at løbe med en babyjogger i forhold til at løbe uden, men som du selv er inde på giver det en frihed. Jeg hentede og bragte på et tidspunkt min pige i dagplejen med den i stedet for at tage bussen.

Anmeld

18. august 2013

Annette A

foto på lærred skriver:

Min mand har en. Jeg kan kun anbefale, at købe en ordentlig én. Man kan få allemulige i den lidt billigere ende, men vores erfaring er, at kvalitet i denne sammenhæng ofte hænger sammen med pris. Jeg ville hellere købe en god en brugt end en nye som er billigere. Vi købte vores brugt for 1600 kr. og har været super glade for den.

Kig evt. forbi Marathon sport og prøv et par stykker af. Det skal være letvægtere specielt hvis du løber langt.

Det er og vil dog aldrig blive lige så let at løbe med en babyjogger i forhold til at løbe uden, men som du selv er inde på giver det en frihed. Jeg hentede og bragte på et tidspunkt min pige i dagplejen med den i stedet for at tage bussen.

Nej klart det er forskel på at løbe med og uden men hvis valget står mellem et løbebånd og en babyjogger vil jeg vælge sidstnævnte da jeg ikke holder af indendørstræning. Så ja må vælge at finde et kompromis og det vil bare være så skønt ikke at skulle tilrettelægge løbeturene efter hvornår manden er hjemme. 

Men tak for de super gode råd og har også fundet to billige vogne på dba som har været dyre og som nærmest har været ubrugte. Den skal jo bruges i nogle år mange gange om ugen, så ja må jo nok helst finde en der kan holde kvaliteten og hjulene skal også være 20 tommer når man løber på andet end asfalt har jeg læst og barnets siddekomfort er jo også ekstremt vigtigt.

Men tak for du fik mig lige til at undersøge tingene lidt grundigere, så jeg nu føler mig tættere på at finde den rette vogn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.