Til jer med babyjoggere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
15 svar
6 synes godt om
15. august 2013

Annette A

Ja jeg har overvejet at købe en babyjogger da jeg jo løber 5-6 gange om ugen og det ville være rart jeg kunne være lidt uafhængig af manden og have vores yngste med på nogen af turene. Men fungerer det at løbe med sådan en vogn for har altid været lidt skeptisk, så hvad siger I der har en og løber med den ofte? Er det en god ide at købe en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

StudPsyk

Christina A skriver:

Ja jeg har overvejet at købe en babyjogger da jeg jo løber 5-6 gange om ugen og det ville være rart jeg kunne være lidt uafhængig af manden og have vores yngste med på nogen af turene. Men fungerer det at løbe med sådan en vogn for har altid været lidt skeptisk, så hvad siger I der har en og løber med den ofte? Er det en god ide at købe en?

Vi har en tvillingebabyjogger, løber dog ikke med den. Men det jeg kan sige i forhold til vores almindelige klapvogn er, at den ikke vejer så meget, så den er ikke så tung at skubbe med, og derudover er den meget nem at manøvrere rundt. Begge ting tænker jeg er fordele ift løb

Anmeld

15. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender flere der er flitig bruger af deres og ik ku leve uden!! Aner ik hva mærke osv de har, bare at. Et er sådan nogen der er beregnet til at løbe med! Vh stine

Anmeld

15. august 2013

Annette A

Janne T. skriver:

Vi har en tvillingebabyjogger, løber dog ikke med den. Men det jeg kan sige i forhold til vores almindelige klapvogn er, at den ikke vejer så meget, så den er ikke så tung at skubbe med, og derudover er den meget nem at manøvrere rundt. Begge ting tænker jeg er fordele ift løb

Ja det er jo det man håber på for kan da ikke forestille mig at løbe med vores alm. klapvogn, så det må vel være anderledes. Hvis du synes din tvillingejogger er let er det jo et godt tegn for man skulle ellers tro at sådan en ville være svær at løbe med uanset hvad.

Anmeld

15. august 2013

Annette A

StineW79 skriver:

Kender flere der er flitig bruger af deres og ik ku leve uden!! Aner ik hva mærke osv de har, bare at. Et er sådan nogen der er beregnet til at løbe med! Vh stine

Ok, men det lyder jo skønt at de er så glade for dem. Så tyder det på at man kan få glæde af en og få lidt uafhængighed. Tak for svar..

Anmeld

16. august 2013

Loa

Vi har en vi løber med og den er rigtig nem at komme afsted med, selv nu hvor Isabella er 3 år og vejer lidt

Anmeld

16. august 2013

Annette A

Loa skriver:

Vi har en vi løber med og den er rigtig nem at komme afsted med, selv nu hvor Isabella er 3 år og vejer lidt

Det lyder fantastisk. Det lyder som om man har glæde af en løbevogn, så der er vist al mulig grund til at få købt en.

Anmeld

16. august 2013

Mamalou

Har også min søn med i joggeren når jeg er afsted. Han elsker at komme med sin mor ud at løbe - selvom vi ikke altid er enige om hvilken vej vi skal

Kan kun anbefale dig at købe en jogger! 

Mvh. Louise 

Anmeld

16. august 2013

FrkZier

Christina A skriver:

JEG FUCKING ELSKER MIN BABYJOGGER!!!

dog løber jeg ikke med den endnu da Isaak kun er 3,5 måned så hans ryg har ikke godt af bumpene osv, så pt bliver den bare brugt med liften i - den er SÅ nem at manøvre rundt med, den vejer ingen ting og fylder det halve af vores emmaljunga-monstrum

Anmeld

16. august 2013

Annette A

Mamalou skriver:

Har også min søn med i joggeren når jeg er afsted. Han elsker at komme med sin mor ud at løbe - selvom vi ikke altid er enige om hvilken vej vi skal

Kan kun anbefale dig at købe en jogger! 

Mvh. Louise 

Det lyder sødt at I kan blive lidt uenige om retningen. 

Ja men nu går det jo bare alt for langsomt med at finde en babyjogger. 

Glæder mig til at have vores yngste med på løbeturen.

Tak for det positive input.  Jagten på babyjoggeren er gået ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.