Sofa-stof vs. Læder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Chris86

modesty skriver:

Vi har en sofa i børstet uld. Alle de pletter min søn har lavet, har jeg kunne skrubbe af med en karklud fordi stoffet er så "fluffy" i strukturen. Han er snart 2.

Ellers, som de andre siger, sørg for at hynderne kan lynes af. Og så ville jeg nok ikke vælge en hvid sofa. Mange modeller kan fås i gråmeleret, det er meget godt til pletter, for så ses de ikke ligeså tydeligt som hvis stoffet er helt ensfarvet.

Okey,tænkte nok at det ikke var helt så besværligt med en i stof..
Meeeeen ender da vist med en i læder anyways!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Chris86

Team Putte skriver:

det skal bare være en sofa med løse hynder så kan du oftest tage betrækket af jeg synes også læder klistre og er varmt!

Hmm synes ikke lige jeg oplever varm og klistret med dem vi har nu
Men det jo nok en smagssag.. Dog er de mega nice en varm sommerdag!

Anmeld

16. august 2013

L&V

Chris86 skriver:

Det var da ærligtalt ret smart! Hvis det ender med stof, må den helt klart behandles med det også..

Super smart. Tror det kostede 1000 og få gjord men det er det værd. Selta tilbyder det i hvert fald

Anmeld

16. august 2013

lycly

Jeg har altid haft stofsofa mens jeg har haft børn, kan ikke fordrage lædermøbler Men jeg har aldrig haft problemer, min datter får ikke lov ar spise/drikke/tegne osv i sofaen og det ville jeg heller ikke lade hende gøre hvis vi havde haft læder. Så jeg synes overhovedet ikke at det er et must med lædermøbler

Anmeld

16. august 2013

Hyacinth

Læder er mest praktisk/fedest, MEN stof er billigst...

Hvad er jeres erfaring med sofaer i stof og børn?! Dur det eller er det et must med læder?!

Jeg ville nok kunne begge dele

Herhjemme har vi en mørkbrun stofsofa i noget groft-vævet stof. Har præsteret at få alt af den - selv banan!

Anmeld

16. august 2013

C-Dog

Vi har stof sofa og den er flot og fin. Men vores børn får ikke lov at spise, drikke eller have tusser og lign med i sofaen. Vi har haft læder men de gik hurtigt i stykker, skulle åbenbart ha været behandlet med et eller andet for ikke at blive møre men det vidste vi ikke :-) stof sofaen skal bare støvsuges og vaskes med en klud så er den glad ;-)

Anmeld

16. august 2013

M&J87

Jeg kan bedre lide stofsofa, jeg synes læder er lidt outdatet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.