Sofa-stof vs. Læder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.438 visninger
16 svar
9 synes godt om
15. august 2013

Chris86

Læder er mest praktisk/fedest, MEN stof er billigst...

Hvad er jeres erfaring med sofaer i stof og børn?! Dur det eller er det et must med læder?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Joan ( Smallie )

Læder. Eller i det mindste læderlook det er bare SÅ meget nemmer

Anmeld

15. august 2013

Chris86

Joan ( Smallie ) skriver:

Læder. Eller i det mindste læderlook det er bare SÅ meget nemmer

Også min tanke og klart mit foretrukne, men de er bare en del dyere desværre lige dem jeg faldet over... Øv øv..

Anmeld

15. august 2013

K&S

Chris86 skriver:

Hvad er jeres erfaring med sofaer i stof og børn?! Dur det eller er det et must med læder?!

Vi har stofsofaer - det vigtigste er jo bare, du kan tage betrækket af og vaske det, hvis der sker uheld 

Jeg bryder mig ikke om lædersofaerne - jeg synes, man bliver så varm og klistret af at sidde i læder 

Anmeld

15. august 2013

Chris86

K&S skriver:

Vi har stofsofaer - det vigtigste er jo bare, du kan tage betrækket af og vaske det, hvis der sker uheld 

Jeg bryder mig ikke om lædersofaerne - jeg synes, man bliver så varm og klistret af at sidde i læder 

Men er det ikke en sjældenhed, at man kan tage betrækket af? Det er det måske slet ik go info, så er stof måske slet ikke så tosset...

Anmeld

15. august 2013

Team Putte

Chris86 skriver:

Men er det ikke en sjældenhed, at man kan tage betrækket af? Det er det måske slet ik go info, så er stof måske slet ikke så tosset...

det skal bare være en sofa med løse hynder så kan du oftest tage betrækket af jeg synes også læder klistre og er varmt!

Anmeld

15. august 2013

K&S

Chris86 skriver:

Hmm, det ved jeg ikke - vores er fra IdeMøbler 

Anmeld

15. august 2013

modesty

Chris86 skriver:

Vi har en sofa i børstet uld. Alle de pletter min søn har lavet, har jeg kunne skrubbe af med en karklud fordi stoffet er så "fluffy" i strukturen. Han er snart 2.

Ellers, som de andre siger, sørg for at hynderne kan lynes af. Og så ville jeg nok ikke vælge en hvid sofa. Mange modeller kan fås i gråmeleret, det er meget godt til pletter, for så ses de ikke ligeså tydeligt som hvis stoffet er helt ensfarvet.

Anmeld

15. august 2013

L&V

Vi har stof og har fået den behandlet med noget nano værk så væske perler af og ellers ska den jo bare støvsuges

Anmeld

16. august 2013

Chris86

Månsson skriver:

Vi har stof og har fået den behandlet med noget nano værk så væske perler af og ellers ska den jo bare støvsuges

Det var da ærligtalt ret smart! Hvis det ender med stof, må den helt klart behandles med det også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.