Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dianabk skriver: Mange tak..... Det kribler og krabler for at komme igang. Indtil videre har jeg fået vasket tøj og gjort rent
Mange tak..... Det kribler og krabler for at komme igang. Indtil videre har jeg fået vasket tøj og gjort rent
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chili skriver: Hehe, så er det da også klaret
Hehe, så er det da også klaret
Dianabk skriver: Wee så er det i morgen jeg skal deltage i KMD mini Triathlon Skal svømme 400 m i åben hav, cykle 18 km og til sidstløbe 4 km.Det var min veninde som fik overalt mig for et år siden, nu er jeg så blevet gravid i mellem tiden men har trænet imens jeg har været gravid så vil nu mene jeg stadig kan gennemføre For mig gælder det ikke om tid men om at gennemføre, nøj jeg glæder mig Hvad skal i andre bruge jeres fredag på?
Wee så er det i morgen jeg skal deltage i KMD mini Triathlon Skal svømme 400 m i åben hav, cykle 18 km og til sidstløbe 4 km.Det var min veninde som fik overalt mig for et år siden, nu er jeg så blevet gravid i mellem tiden men har trænet imens jeg har været gravid så vil nu mene jeg stadig kan gennemføre For mig gælder det ikke om tid men om at gennemføre, nøj jeg glæder mig Hvad skal i andre bruge jeres fredag på?
Det fantastisk gennemførte sådanne et med nogle fra skolen. Det var sådanne en fed følelse når man var færdig. Men hold kæft mine ben syrede til... Det var sgu hårdt! Men man var helt "høj" bagefter. god fornøjelse!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128