Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wee så er det i morgen jeg skal deltage i KMD mini Triathlon Skal svømme 400 m i åben hav, cykle 18 km og til sidstløbe 4 km.Det var min veninde som fik overalt mig for et år siden, nu er jeg så blevet gravid i mellem tiden men har trænet imens jeg har været gravid så vil nu mene jeg stadig kan gennemføre For mig gælder det ikke om tid men om at gennemføre, nøj jeg glæder mig Hvad skal i andre bruge jeres fredag på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dianabk skriver: Wee så er det i morgen jeg skal deltage i KMD mini Triathlon Skal svømme 400 m i åben hav, cykle 18 km og til sidstløbe 4 km.Det var min veninde som fik overalt mig for et år siden, nu er jeg så blevet gravid imellem tiden men har trænet imens jeg har været gravid så vil nu mene jeg stadig kan gennemføre For mig gælder derinde om tid men om a gennemføre, nøj jeg glæder mig Hvad skal i andre bruge jeres fredag på?
Wee så er det i morgen jeg skal deltage i KMD mini Triathlon Skal svømme 400 m i åben hav, cykle 18 km og til sidstløbe 4 km.Det var min veninde som fik overalt mig for et år siden, nu er jeg så blevet gravid imellem tiden men har trænet imens jeg har været gravid så vil nu mene jeg stadig kan gennemføre For mig gælder derinde om tid men om a gennemføre, nøj jeg glæder mig Hvad skal i andre bruge jeres fredag på?
Ej hvor sejt at du gennemføre, trods graviditet Held og lykke med det!
Jeg skal bruge min fredag på at indrette vores lejlighed, vi trængte til forandring, så vi har derfor købt en masse nye ting og ellers skal jeg hygge med min datter, mens far er til fodbold fra fredag morgen til lørdag eftermiddag
Juliekp skriver: Ej hvor sejt at du gennemføre, trods graviditet Held og lykke med det! Jeg skal bruge min fredag på at indrette vores lejlighed, vi trængte til forandring, så vi har derfor købt en masse nye ting og ellers skal jeg hygge med min datter, mens far er til fodbold fra fredag morgen til lørdag eftermiddag
Dianabk skriver: Wee så er det i morgen jeg skal deltage i KMD mini Triathlon Skal svømme 400 m i åben hav, cykle 18 km og til sidstløbe 4 km.Det var min veninde som fik overalt mig for et år siden, nu er jeg så blevet gravid i mellem tiden men har trænet imens jeg har været gravid så vil nu mene jeg stadig kan gennemføre For mig gælder det ikke om tid men om at gennemføre, nøj jeg glæder mig Hvad skal i andre bruge jeres fredag på?
Lyder vildt fedt med mini-triatlon, - det er da lige til at overkomme med de distancer.- Hvor er det henne?
Frk. Himmelblå skriver: Lyder vildt fedt med mini-triatlon, - det er da lige til at overkomme med de distancer.- Hvor er det henne?
Dianabk skriver: Det er på Amager i den her weekend, men har været holdt i Aalborg, Århus og Odense også det bliver hold hvert år
Det er på Amager i den her weekend, men har været holdt i Aalborg, Århus og Odense også det bliver hold hvert år
Årh, jeg vil med næste år!
Hepper på dig i morgen (sådan lidt telepatisk, du ved).
Så er det idag kl 18.39 mit hold bliver skudt afsted. GLÆDER mig
Dianabk skriver: Så er det idag kl 18.39 mit hold bliver skudt afsted. GLÆDER mig
Chili skriver: Held og lykke
Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128