Sorry men F*** hvad gør jeg??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Mange tak for alle jeres ærlige svar og endnu mere tak fordi i ikke hakker mig ned.

Er der ikke en måde jeg kan finde ud af hvornår jeg er blevet gravid på? Min mens er nemlig lidt uregelmæssig så hvis jeg kan finde ud af ca hvilken dag det er sket så kan jeg vide om hvem af dem det er. (puha det giver mig kvalme at tænke sådan. Havde aldrig i mit liv troet at jeg skulle stå i sådan en lorte situation ) Puha som jeg skammer mig

scanning, men det kan give svar indenfor nogle dage, men sæd lever jo i flere dage inde i livmoderen, så hvis du mandag er sammen med den ene og onsdag den anden og ægget blev befrugtet torsdag, ja så kan begge mænd være faren, så intet er sikkert ud over en blodprøve når barnet er født eller en fostervands prøve (hvilket du så selv skal betale for). så lorte situation for dig og jeg kunne sagtens havde været endt i drn også, så herfra er der inden dømmende tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja jeg undskylder til dem der har svært ved at blive gravide hvor vi andre bare skal kigge på en penis og så er den der..

Men jeg har lige fundet ud af i dag at jeg er blevet gravid. Tog en test for en time siden og den er bragende positiv
Det er ikke planlagt og mit forhold med min kæreste er stadig rimelig nyt og jeg har i forvejen barn med min x kæreste på 4 år.
Det store problem er så at jeg er kommet til at have sex med min x kæreste og det passer lige med at jeg nok havde ægløsning på det tidspunkt og havde også sex med min kæreste et par dage forinden så jeg ved ikke hvem der er faren...

Jeg er MEGET flov over situationen og SKAMMER mig helt af helvedes til så i behøver ikke at hakke på mig fordi jeg VED at det jeg har gjort er forkert. MEGET forkert!!
Men hvad fanden gør jeg lige????

Tror du er nødt til at åbne op omkring det og så må i se hvilken løsning der er bedst for jer. Held og lykke 

Anmeld

15. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Mange tak for alle jeres ærlige svar og endnu mere tak fordi i ikke hakker mig ned.

Er der ikke en måde jeg kan finde ud af hvornår jeg er blevet gravid på? Min mens er nemlig lidt uregelmæssig så hvis jeg kan finde ud af ca hvilken dag det er sket så kan jeg vide om hvem af dem det er. (puha det giver mig kvalme at tænke sådan. Havde aldrig i mit liv troet at jeg skulle stå i sådan en lorte situation ) Puha som jeg skammer mig

Hvis du ikke har brugt ÆL-teste (hvilket jeg går ud fra du ikke har) kan det være meget svært at sige præcis hvornår du har haft ægløsning, da det jo er forskelligt fra kvinde til kvinde .. Så afhængig af hvor tæt på hinanden det er du har været sammen med fyrerne, er du vidst nødt til at vente på at få lavet en faderskabstest når barnet er født 

Så derfor er det eneste rigtige (synes jeg) du kan gøre er at være 100% ærlig med dig, og så må du jo tage de konsekvenser som det får.. Men jeg ville gøre op med mig selv først om jeg ønskede barnet.. Ville du i worst case senario kunne klare at være single-mor til 2? Det er jo noget du er nødt til at overveje, da det jo måske kunne blive udfaldet, afhængig af hvordan de to fyre reagere.. 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

15. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Man kan via lægen få en terminsbestemmelsesscanning. Men her kan du få at vide hvor langt du er, dvs. fra sidste menstruations første dag (hvilket betyder at du selv må regne ægløsning ud) men hvis du har haft sex med dem med få dages mellemrum tror jeg altså ikke du kan være sikker før barnet kommer ud. Ellers må du fortælle lægen hvordan det hele hænger sammen. Ved ikke om lægen kan hjælpe med at bestemme dagen.
Jeg tror dog du skal tænke over hvorvidt det er en god ide med et barn i et relativt nyt forhold hvor der allerede er uærlighed.

Anmeld

15. august 2013

Bare mig..

Stod i PRÆCIS samme dilemma for 9 mdr siden! Fuldstændig! 

Jeg har FORTRUDT at jeg fik en abort HVER DAG SIDEN! Også selv om jeg var helt afklaret! At få den abort er det værste jeg nogensinde har gjort selv om jeg ikke anede om det var min eks (min datters far) eller den nye fyrs barn. 

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har lyst og vil hører mine overvejelser og hele min historie.

Anmeld

15. august 2013

Bare mig..

Og for at besvare en af de andre spørgsmål, så kan hverken en læge, sygeplejerske eller skanninger vise hvem faderen er. Heller ikke en tryghedsskanning.

Jeg forsøgte at finde frem til hvem faderen var inden jeg tog et valg, men det var en umulig opgave, for det kunne være dem begge. Her var jeg sammen med eksen 5 dage før ægløsning og min kæreste 1 dag inden ægløsning (ifølge terminsberegner), men selv om det var mest oplagt at det måtte være kæresten, så kunne jeg ingen garanti få ej heller 90% sikker. Der var også en overlæge indover for at se om han kunne give mig et nøjagtig svar, men nej.

Jeg fortalte min kæreste det hele. Havde dog ikke været ham utro, jeg gik bare fra den ene kæreste til den anden men han var med mig hele vejen igennem. Men han forlangte også, at jeg fik en abort. Hvilket jeg (desværre) fik.

Anmeld

15. august 2013

Holbæktrunten

Først og fremmest må du finde ud af med dig selv om du vil beholde barnet eller ej...

Vælger du at beholde det, er der nok ingen vej udenom at melde bar røv til X og kæreste.

Ønsker du ikke at beholde barnet, men gerne kæresten, så ville jeg nok holde mund med det lille sidespring. Yup, så amoralsk er jeg nemlig. Ser ingen grund til at i begge bliver såret samt dit nuværende barn - spm jeg går ud fra har en god og stabil hverdag med dig og din kæreste...

Og ikke for ar være dømmende - men måske du skulle filosofere en smule over hvad der var årsagen til sidespringet? Er du glad med din kæreste?

Knus og held og lykke med det

Anmeld

15. august 2013

Kløver

Øv hvor en situation at stå i, forstår godt det er svært. Sket er sket så jeg vil bestemt ikke hakke. Om du vil beholde barnet er helt op til dig, det synes jeg ikke vi herinde skal blande os i. Vil dog råde til ærlighed og få snakket tingene igennem med begge mulige fædre og tage et skridt af gangen. Beholder du barnet er en faderskastest jo nok det eneste som kan hjælpe til at fastslå hvem som er faderen til barnet( hvis du beholder det) overvej møje hvad konsekvensen bliver alt efter hvem faren skulle vise dig at være, og hvis det er din nuværende kæreste om han bliver eller ej og om du kan stå med 2 børn alene enten med samme eller hver sin far

Jeg håber alt det bedste for dig og du finder den rigtige løsning for dig

Anmeld

15. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja jeg undskylder til dem der har svært ved at blive gravide hvor vi andre bare skal kigge på en penis og så er den der..

Men jeg har lige fundet ud af i dag at jeg er blevet gravid. Tog en test for en time siden og den er bragende positiv
Det er ikke planlagt og mit forhold med min kæreste er stadig rimelig nyt og jeg har i forvejen barn med min x kæreste på 4 år.
Det store problem er så at jeg er kommet til at have sex med min x kæreste og det passer lige med at jeg nok havde ægløsning på det tidspunkt og havde også sex med min kæreste et par dage forinden så jeg ved ikke hvem der er faren...

Jeg er MEGET flov over situationen og SKAMMER mig helt af helvedes til så i behøver ikke at hakke på mig fordi jeg VED at det jeg har gjort er forkert. MEGET forkert!!

Kan fortælle dig at der er størst chance for at det er di nuværende kæreste der er far.. For han sæd var allerede deroppe da du fik ægløsning.. De går i dvale..

Anmeld

15. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Kan fortælle dig at der er størst chance for at det er di nuværende kæreste der er far.. For han sæd var allerede deroppe da du fik ægløsning.. De går i dvale..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.