Sorry men F*** hvad gør jeg??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
19 svar
18 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg undskylder til dem der har svært ved at blive gravide hvor vi andre bare skal kigge på en penis og så er den der..

Men jeg har lige fundet ud af i dag at jeg er blevet gravid. Tog en test for en time siden og den er bragende positiv
Det er ikke planlagt og mit forhold med min kæreste er stadig rimelig nyt og jeg har i forvejen barn med min x kæreste på 4 år.
Det store problem er så at jeg er kommet til at have sex med min x kæreste og det passer lige med at jeg nok havde ægløsning på det tidspunkt og havde også sex med min kæreste et par dage forinden så jeg ved ikke hvem der er faren...

Jeg er MEGET flov over situationen og SKAMMER mig helt af helvedes til så i behøver ikke at hakke på mig fordi jeg VED at det jeg har gjort er forkert. MEGET forkert!!
Men hvad fanden gør jeg lige????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

SjeBets

Der er vel ikke så mege andre ting du kan gøre end enten

1: fortælle de to mulige fædre det og beholde barnet

2: få en abort.

Hvad du skal gøre kan jeg ikke sige, og hvad jeg selv ville gøre kan jeg heller ikke sige, kommer meget an på mit forhold til eksen og til min "nye" og så videre

Anmeld

15. august 2013

M&J87

JEg ville nok overveje abort, men det er mig. Du må gøre det der er bedst for dig. Men din nuværende kæreste bliver nok ked af at du har været sammen med eksen.

Anmeld

15. august 2013

FruStolpe

Ærlighed frem for alt !!!

Du har sat dig i en lorte situation, og jeg synes du må stå ved det.  

Håber det hele flasker sig 

Anmeld

15. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ja jeg undskylder til dem der har svært ved at blive gravide hvor vi andre bare skal kigge på en penis og så er den der..

Men jeg har lige fundet ud af i dag at jeg er blevet gravid. Tog en test for en time siden og den er bragende positiv
Det er ikke planlagt og mit forhold med min kæreste er stadig rimelig nyt og jeg har i forvejen barn med min x kæreste på 4 år.
Det store problem er så at jeg er kommet til at have sex med min x kæreste og det passer lige med at jeg nok havde ægløsning på det tidspunkt og havde også sex med min kæreste et par dage forinden så jeg ved ikke hvem der er faren...

Jeg er MEGET flov over situationen og SKAMMER mig helt af helvedes til så i behøver ikke at hakke på mig fordi jeg VED at det jeg har gjort er forkert. MEGET forkert!!
Men hvad fanden gør jeg lige????

ja det ikke en særlig heldig situation at stå i, men du skal nok klare den..

jeg synes du skal være ærlig, fortælle din kæreste OG ekskæreste hvordan det står til og i samråd med dem tage en beslutning om hvad der så skal ske

Anmeld

15. august 2013

Lukas&Liam<3

Synes du skal overveje abort. Der kommer i hvertfald intet positivt ud af at sige til kæresten han måske er faren men at din eks også kan være det. Også overvej måske også hvem det egentlig er du vil være sammen med desværre kan man først finde ud af det når "det er for sent"

Anmeld

15. august 2013

lycly

Synes du skal overveje en abort. Du risikerer at miste din kæreste (som jeg går ud fra at du egentlig gerne vil fortsætte med at være sammen med??) hvis det er din x-kæreste der er faren. Og hvis det er din kæreste der er faren så mister du ham nok stadig fordi han jo ved at du har været ham utro. og så står du alene med 2 børn. Det er lidt en loose/loose er jeg bange for

Men det er jo nemt nok for mig at sige, jeg ved godt det er noget helt andet når man rent faktisk STÅR i situationen!

Anmeld

15. august 2013

Masig

Nu går jeg jo helt klart ind for ærlighed, så mit råd er at du først finder ud af med dig selv om du vil beholde barnet eller ej, og husk at tænke over konsekvenserne ved dit valg uanset om du vælger det ene eller det andet.

derefter synes jeg bestemt du skal sige til din kæreste hvordan det hele hænger sammen. Både i forhold til om du vil beholde barnet og opfostre det med ham, men også fordi han fortjener at vide, at du har lavet noget lort. Han vil sikkert finde ud af det før eller siden og det er ikke fair han hører det fra andre...

du vil måske risikere han smutter, men det er måske også bedre end at have et forhold baseret på en løgn - især hvis der er et barn involveret. Du kan også være ekstremt heldig at han bærer over med dig og vælger at blive hos dig - med eller uden barnet....

jeg har aldrig stået i din situation og er ret sikker på jeg heller aldrig kommer til det, så det er jo svært at rådgive, men jeg ville klart foretrække at min kæreste var ærlig omkring den slags... Jeg ville formentlig give ham fingeren og skride med det samme, men ville stadig være glad for han var ærlig over for mig så jeg ikke en dag ville finde ud af han havde løjet for mig og holdt mig for nar (har jeg prøvet og det var bestemt ikke fedt, selvom jeg først hørte om utroskaben efter vi var gået fra hinanden alligevel)....

håber du finder ud af det og du er blevet klogere mht utroskab 

Anmeld

15. august 2013

Snevejr84

Jeg synes ikke du skal få en abort. Jeg synes du skal være ærlig og få en snak med dem begge og tage et ansvar. Måske også finde ud af om du vil være sammen med din ex eller din nye kæreste

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres ærlige svar og endnu mere tak fordi i ikke hakker mig ned.

Er der ikke en måde jeg kan finde ud af hvornår jeg er blevet gravid på? Min mens er nemlig lidt uregelmæssig så hvis jeg kan finde ud af ca hvilken dag det er sket så kan jeg vide om hvem af dem det er. (puha det giver mig kvalme at tænke sådan. Havde aldrig i mit liv troet at jeg skulle stå i sådan en lorte situation ) Puha som jeg skammer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.