Nu går jeg jo helt klart ind for ærlighed, så mit råd er at du først finder ud af med dig selv om du vil beholde barnet eller ej, og husk at tænke over konsekvenserne ved dit valg uanset om du vælger det ene eller det andet.
derefter synes jeg bestemt du skal sige til din kæreste hvordan det hele hænger sammen. Både i forhold til om du vil beholde barnet og opfostre det med ham, men også fordi han fortjener at vide, at du har lavet noget lort. Han vil sikkert finde ud af det før eller siden og det er ikke fair han hører det fra andre...
du vil måske risikere han smutter, men det er måske også bedre end at have et forhold baseret på en løgn - især hvis der er et barn involveret. Du kan også være ekstremt heldig at han bærer over med dig og vælger at blive hos dig - med eller uden barnet....
jeg har aldrig stået i din situation og er ret sikker på jeg heller aldrig kommer til det, så det er jo svært at rådgive, men jeg ville klart foretrække at min kæreste var ærlig omkring den slags... Jeg ville formentlig give ham fingeren og skride med det samme, men ville stadig være glad for han var ærlig over for mig så jeg ikke en dag ville finde ud af han havde løjet for mig og holdt mig for nar (har jeg prøvet og det var bestemt ikke fedt, selvom jeg først hørte om utroskaben efter vi var gået fra hinanden alligevel)....
håber du finder ud af det og du er blevet klogere mht utroskab 
Anmeld