Lugter af sved hurtigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Mother-love

Åh jo jeg gik fra faktisk aldrig kunne lugte af sved uanset hvor meget jeg svedte lugtede jeg aldrig af sved. Så blev jeg gravid Jesus maks to timer så lugtede jeg som om jeg ikke havde været i bad i 3 dage
Detlev bedre efter jeg fødte men døjer stadig med det. Dog er det sådan at jeg om aftenen lugter af sved under armene. Jeg har prøvet lidt forskellige deoer og den som jeg kan holde mig længst gående på er niveas rollon. Jeg barbar mig under armene hver dag og går i bad hver dag. Ved ikke hvad jeg ellers kan gøre.
Jeg synes også det er møghamrende irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Billemyre

Jeg vil helt sikkert slå et slag for aluminiumklorid, som bl.a. kan købes i Matas!
Jeg døjer selv rigtig meget med sved og lugt, og har prøvet vildt mange forskellige produkter - bl.a. den der deodorant Safety 5, som jeg ellers kun har hørt godt om, men den virker simpelthen ikke på mig

Men efter jeg er begyndt a duppe aluminiumklorid under armene, har det hjulpet helt vildt!
Jeg får ingen svedpletter på tøjet og lugter ikke, heller ikke efter en hel dag på jobbet (dog skal jeg duppe to gange om dagen er i sommervarmen, i stedet for bare en enkelt gang, som jeg har gjort resten af året).

Derudover er der ingen parfume eller hormonforstyrrende stoffer i

Anmeld

15. august 2013

LilleLene

Yessir skriver:

De seneste 2 måneder har jeg døjet med at lugte af sved under armen kort tid efter jeg har taget deo på og det er lige meget hvilken en jeg har brugt så kommer lugten pga. hormonerne.
Kender i til en der er effektiv som kan købes i supermarkeder?
Skal det være Roll-on eller spray?

altid roll-on

glat under armene

og trøje helt UDEN ærmer

det er hvert tilfælde 3 gode grund punkter

Anmeld

15. august 2013

Snevejr84

Prøv en krystal deo fra matas. Den dufter ikke eller noget. Men holder huden tør.

Anmeld

15. august 2013

Dididid

Har købt: Sanex dermo anti-perspirant extra control. Allerede nu kan jeg mærke forskel: lugter ikke og holder virkelig armhulerne tørre - godt køb!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.