Lugter af sved hurtigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.489 visninger
14 svar
5 synes godt om
15. august 2013

Dididid

De seneste 2 måneder har jeg døjet med at lugte af sved under armen kort tid efter jeg har taget deo på og det er lige meget hvilken en jeg har brugt så kommer lugten pga. hormonerne.
Kender i til en der er effektiv som kan købes i supermarkeder?
Skal det være Roll-on eller spray?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Havre74

Yessir skriver:

De seneste 2 måneder har jeg døjet med at lugte af sved under armen kort tid efter jeg har taget deo på og det er lige meget hvilken en jeg har brugt så kommer lugten pga. hormonerne.

Sanex roll-on antiperspirant parfumefri. Og så bruger jeg en god parfume til duft.

Jeg ved ikke om du i forvejen fjerner hår under armene. Ellers er det bedst at gøre det, da hårene giver god grobund for bakterier og det er bakterier, der får sveden til at lugte.

Anmeld

15. august 2013

Dididid

Havre74 skriver:

Sanex roll-on antiperspirant parfumefri. Og så bruger jeg en god parfume til duft.

Jeg ved ikke om du i forvejen fjerner hår under armene. Ellers er det bedst at gøre det, da hårene giver god grobund for bakterier og det er bakterier, der får sveden til at lugte.

Tusind tak Ja selvfølgelig barber jeg mig under armene, ellers tror jeg problemet havde været værre, men heldigvis er der kun pga. graviditeten

Anmeld

15. august 2013

Havre74

Yessir skriver:

Tusind tak Ja selvfølgelig barber jeg mig under armene, ellers tror jeg problemet havde været værre, men heldigvis er der kun pga. graviditeten

Men der er jo nogle der render rundt med en mindre urskov, så jeg ville ikke lyde nedværdigende .

Anmeld

15. august 2013

Havre74

Yessir skriver:

Man kan også være uheldig at have fået en særlig bakterie i svedkirtlerne (det kan ikke ses), den lugter forfærdelig, men du kan få nogen hos lægen at behandle med på recept.

Anmeld

15. august 2013

Dididid

Havre74 skriver:

Men der er jo nogle der render rundt med en mindre urskov, så jeg ville ikke lyde nedværdigende .

Hahahah smiler, ville kunne forstå hvis jeg havde en uredkov og svedte men kan simpelthen ikke døje hår sådan nogle steder

Anmeld

15. august 2013

Smilehul

Hej

Jeg har hørt om noget der hedder Safety 5, mener jeg nok - det skulle holde en tør som en ørken  har dog ikke selv prøvet det, da jeg ikke døjer med det 

Anmeld

15. august 2013

AnthonsMor

Yessir skriver:

Jeg har altid brugt Garniers Calm antiperspirant, den kan nemlig også puttes på lige efter barbering, og det er altså en fordel synes jeg
Den har grønt låg og lidt lyserødt på selve flasken

Anmeld

15. august 2013

Dididid

Martsbaby skriver:

Jeg har altid brugt Garniers Calm antiperspirant, den kan nemlig også puttes på lige efter barbering, og det er altså en fordel synes jeg
Den har grønt låg og lidt lyserødt på selve flasken

Den for mig til at lugte Heldigvis er der kun små 4 mdr tilbage

Anmeld

15. august 2013

Dididid

Havre74 skriver:

Man kan også være uheldig at have fået en særlig bakterie i svedkirtlerne (det kan ikke ses), den lugter forfærdelig, men du kan få nogen hos lægen at behandle med på recept.

Tror jeg ikke at det er, bare hormoner der går amok i denne varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.