Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
7 svar
1 synes godt om
15. august 2013

Michelle21

Hejsa piger..

Jeg er førstegangsgravid, og kunne godt tænke mig og hører hvornår man kan forvente at mærke liv.. jeg er 16+0 idag så ved godt det måske ikke er lige nu.. men hvornår mærkede i liv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

BabyDrømme23

Jeg mærkede liv første gang 15+4 og har mærket liv hver dag siden og nu op til flere gange hver dag, og kan mærke det udenpå også nogle gange og man kan se det på maven. Er 20+0 i dag  

Anmeld

15. august 2013

Michelle21

BabyDrømme23 skriver:

Jeg mærkede liv første gang 15+4 og har mærket liv hver dag siden og nu op til flere gange hver dag, og kan mærke det udenpå også nogle gange og man kan se det på maven. Er 20+0 i dag  

Lækkert.. ja det var tidligt.. er du første eller andengangsgravid??

Anmeld

16. august 2013

BabyDrømme23

Michelle21 skriver:

Lækkert.. ja det var tidligt.. er du første eller andengangsgravid??

Jeg er første gangs gravid

Anmeld

16. august 2013

Michelle21

BabyDrømme23 skriver:

Jeg er første gangs gravid

Hvordan føles det at mærke liv??

Anmeld

16. august 2013

BabyDrømme23

Michelle21 skriver:

Hvordan føles det at mærke liv??

Rigtig sjovt  

i begyndelsen føles det som små bobler/luft i maven agtigt, men man ved der er forskel, mærkes nederst på maven senere føles det som noget kommer imod maven, ligesom trykker lidt. Ligner lidt fornemmelsen af en puls som slår og så vedere mærker og ser man tydligere spark

er rigtig svært at forklare følelsen. 

Jeg var mega overrasket over at mærke liv så tidligt, forventede at jeg skulle vente til på det tidspunkt jeg er i nu, og endnu mere overrasket over at kæresten også mærkede det så tidligt men rigtig dejligt, så ved man der er liv der inde <3

Anmeld

16. august 2013

BabyDrømme23

BabyDrømme23 skriver:

Rigtig sjovt  

i begyndelsen føles det som små bobler/luft i maven agtigt, men man ved der er forskel, mærkes nederst på maven senere føles det som noget kommer imod maven, ligesom trykker lidt. Ligner lidt fornemmelsen af en puls som slår og så vedere mærker og ser man tydligere spark

Jeg var mega overrasket over at mærke liv så tidligt, forventede at jeg skulle vente til på det tidspunkt jeg er i nu, og endnu mere overrasket over at kæresten også mærkede det så tidligt men rigtig dejligt, så ved man der er liv der inde <3

I begyndelsen var det kun da jeg lå ned og det var første gang om aftenen/natten da jeg skulle lægge mig til at sove  

Anmeld

16. august 2013

Michelle21

BabyDrømme23 skriver:

Rigtig sjovt  

Det lyder som om jeg har noget at glæde mig til.. 

Men tror der går noget tid endnu inden jeg kan mærke.. jeg er 16+1 idag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.