1 gangs.. 17+0 mavebillede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

Ja glæder mig også til jeg kommer lidt tættere på oki så det ikke kun mig hvor det skifter hvor maven er hård henne. Lige nu synes jeg kun det er den øverste del og ned midt på maven der er hård og så ind imellem i den ene side.. ? Synes ikke det så meget nede ved bækkenet.. Kender det alt for godt jeg er også en del overvægtig, så tænkte det måske også kunne være derfor maven ikke er helt hård endnu..?

Det kan det sagtens.
sådan tænkte jeg også da jeg blev gravid og også ventede på at maven blev mere hård men det kommer lige pludselig

men hos mig er det som om at alt "fedt" er blevet skubbet ned, så har lige sådan en rullepølse forneden som er rigtig blød.
Men oppe og i siderne er maven efterhånden rigtig hård eftersom at livmoderen er kommet derop og fylde.

Er sikker på du inden for de næste par uger vil mærke en store forskel på hvor hård din mave bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

crish89

Babymor2010 skriver:

Flot babymave  Bare vent, den skal nok blive hård når baby begynder at fylde lidt mere 

Tusind tak tak det vil jeg glæde mig til.. Og ikke mindst at jeg begynder at kunne mærke den hver dag.. Jeg har også haft en del problemer med min læge ikke tager mig seriøst, nu har jeg endelige fundet en læge som vil hjælpe, så det bliver også dejligt at få lidt ro på det..

Synes jeg begynder at kunne mærke jeg har sværere ved at bukke mig ned,

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Det kan det sagtens.
sådan tænkte jeg også da jeg blev gravid og også ventede på at maven blev mere hård men det kommer lige pludselig

men hos mig er det som om at alt "fedt" er blevet skubbet ned, så har lige sådan en rullepølse forneden som er rigtig blød.
Men oppe og i siderne er maven efterhånden rigtig hård eftersom at livmoderen er kommet derop og fylde.

Er sikker på du inden for de næste par uger vil mærke en store forskel på hvor hård din mave bliver.

Ihh dejligt det vil jeg glæde mig til, den hårde runde mave

Oki det er på samme måde jeg har det, har ogå sådan en delle forneden, men kan også mærke den begynder at være lidt mere hård for oven..

Det er så dejligt at hører der er andre der har det som mig

Ved du hvor man kan købe ventetøj til nogen som mig, som er ret overvægtig? Tænker mest bukser..

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

Ihh dejligt det vil jeg glæde mig til, den hårde runde mave

Oki det er på samme måde jeg har det, har ogå sådan en delle forneden, men kan også mærke den begynder at være lidt mere hård for oven..

Det er så dejligt at hører der er andre der har det som mig

Ved du hvor man kan købe ventetøj til nogen som mig, som er ret overvægtig? Tænker mest bukser..

Jeg har haft rigtig svært ved at finde bukser
men det er lykkedes mig at finde nogle ventebukser i h&m i str 46 de største de har
synes h&m har rigtig meget dejligt vente tøj. ellers går jeg mest med leggins og lange bluser eller kjoler

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Jeg har haft rigtig svært ved at finde bukser
men det er lykkedes mig at finde nogle ventebukser i h&m i str 46 de største de har
synes h&m har rigtig meget dejligt vente tøj. ellers går jeg mest med leggins og lange bluser eller kjoler

ja det synes jeg godt nok også det er skal desværre bare op i en 48 nu, er desværre ret kraftig, det havde de ikke rigtig i h&m, kun i gamacher jeg kunne finde.. men nogen gange er det lidt koldt når jeg er på arbejde i børnehaven, tænker også mere her hen mod efteråret...

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

esskasnakk

ja det synes jeg godt nok også det er skal desværre bare op i en 48 nu, er desværre ret kraftig, det havde de ikke rigtig i h&m, kun i gamacher jeg kunne finde.. men nogen gange er det lidt koldt når jeg er på arbejde i børnehaven, tænker også mere her hen mod efteråret...

Jeg skal virkelig også klemme mig ned i dem

Ellos har op til str 48 ikke fordi de har verdens mest smarte tøj, men det ikke så galt dyrt og bukserne ser fine ud synes jeg

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Jeg skal virkelig også klemme mig ned i dem

Ellos har op til str 48 ikke fordi de har verdens mest smarte tøj, men det ikke så galt dyrt og bukserne ser fine ud synes jeg

okay det lyder godt mange tak, kan være jeg skal prøve det, synes snart det strammer lidt meget på maven med almindelige bukser..

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

okay det lyder godt mange tak, kan være jeg skal prøve det, synes snart det strammer lidt meget på maven med almindelige bukser..

Puha ja, det havde jeg allerede problemer med fra uge 10 synes simpelthen bare det var ulideligt at have almindelige bukser på og elsker at have ventebukser på, ihvertfald når det ikke er alt for varmt udenfor

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Puha ja, det havde jeg allerede problemer med fra uge 10 synes simpelthen bare det var ulideligt at have almindelige bukser på og elsker at have ventebukser på, ihvertfald når det ikke er alt for varmt udenfor

det også lang tid så, at du ikke har kunne holde almindelige bukser ud.. men ja kunne nu godt forestille mig, at ventebukser er rigtig behagelige at have på, så skal også bare have fundet nogen.. lige nu er det kun trænings bukser jeg render i herhjemme, eller gamacher, men synes ikke rigtig jeg kan have trænings-bukser på , på arbejde i børnehaven, når de så ikke ved noget endnu.. eller hvad..?

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

det også lang tid så, at du ikke har kunne holde almindelige bukser ud.. men ja kunne nu godt forestille mig, at ventebukser er rigtig behagelige at have på, så skal også bare have fundet nogen.. lige nu er det kun trænings bukser jeg render i herhjemme, eller gamacher, men synes ikke rigtig jeg kan have trænings-bukser på , på arbejde i børnehaven, når de så ikke ved noget endnu.. eller hvad..?

Jeg render også meget i trænings bukser herhjemme men det nu uanset om jeg er gravid eller ej

personligt ville jeg heller ikke arbejde i træningsbukser.
Hvornår skal de have besked om at du er gravid

håber du kan finde nogle ventebukser, de er ihvertfald mere behagelige at have på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.