1 gangs.. 17+0 mavebillede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
28 svar
19 synes godt om
15. august 2013

crish89

Mit første mavebillede.. Er nu 17+0 Idag.. Synes den er vokset meget de sidste uger. Glæder mig til den bliver fin og rund? den er stadig lidt blød, men mon ikke den bliver lidt hårdere om nogle uger..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

Mit første mavebillede.. Er nu 17+0 Idag.. Synes den er vokset meget de sidste uger. Glæder mig til den bliver fin og rund? den er stadig lidt blød, men mon ikke den bliver lidt hårdere om nogle uger..

Så flot.. Den skal nok blive godt hård når babyer begynder at fylde.

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

Så flot.. Den skal nok blive godt hård når babyer begynder at fylde.

Årh mange takker hvor langt er du henne nu?

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

Årh mange takker hvor langt er du henne nu?

28+5

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

28+5

IHF hvor dejligt.. er din mave blevet hård?

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

crish89 skriver:

IHF hvor dejligt.. er din mave blevet hård?

det er rigtig skønt at komme tættere på målet,
til tider er den meget hård, kommer meget an på hvor bebsen ligger henne, lige nu har han en periode hvor han ligger sådan i en hængekøje nede i bækkenet, og så føles jeg altså bare kagetyk nu er jeg så også ret overvægtig, så har jo en del flomme i forvejen, men ligger han oppe på langs, så er maven stenhård, og især om aftenen hvor den vokser lidt ekstra

Anmeld

15. august 2013

SKbaby

crish89 skriver:

Fin rund mave Er du førstegangsgravid?

Anmeld

15. august 2013

Clisolka

crish89 skriver:

Flot babymave  Bare vent, den skal nok blive hård når baby begynder at fylde lidt mere 

Anmeld

15. august 2013

crish89

BigHope13 skriver:

det er rigtig skønt at komme tættere på målet,
til tider er den meget hård, kommer meget an på hvor bebsen ligger henne, lige nu har han en periode hvor han ligger sådan i en hængekøje nede i bækkenet, og så føles jeg altså bare kagetyk nu er jeg så også ret overvægtig, så har jo en del flomme i forvejen, men ligger han oppe på langs, så er maven stenhård, og især om aftenen hvor den vokser lidt ekstra

Ja glæder mig også til jeg kommer lidt tættere på oki så det ikke kun mig hvor det skifter hvor maven er hård henne. Lige nu synes jeg kun det er den øverste del og ned midt på maven der er hård og så ind imellem i den ene side.. ? Synes ikke det så meget nede ved bækkenet.. Kender det alt for godt jeg er også en del overvægtig, så tænkte det måske også kunne være derfor maven ikke er helt hård endnu..?

Anmeld

15. august 2013

crish89

SKbaby skriver:

Fin rund mave Er du førstegangsgravid?

Tusind tak. Jeps det er jeg. så er vildt spændt og glæder os utroligt meget til jeg også kan begynde at mærke den lille lidt mere ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.