Lån, bankskift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

LaustK

Det vi gjorde i sin tid var, at vi kontaktede 7 forskellige banker om vi kunne få et lån. Hver bank vendte derefter tilbage med deres fortælling, og kun en ting havde de til fælles... Svaret var forskelligt fra bank til bank...

Vi endte op med Lån og Spar, men ved faktisk ikke om de eksisterer i det jyske - ellers kan jeg stærkt anbefale dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej, jeg står og skal låne 300.000,- til et hus.

Min egen bank vil meget gerne snage i alting og når man skal bruge dem, har man åbenbart skiftet rådgiver hver anden gang, da de enten altid skal på barsel eller på ferie??????

Nu er jeg interesseret i at høre hvilke banker jeg skal prøve at skifte til?

Helst i østjylland / djursland

altså hellere end bankrådgiver der snager i tingene, fordi de prøver at være med i hvad der sker end en som min bankrådgiver godt bare kan finde på at trække penge fra min konto over på f.eks. min opsparing som er låst, og sige " jamen jeg troede da godt du kunne undværre pengene" ja og jeg er gravid med tvillinger, hvor faaaen tror du lige mine overskydende penge skal være så,

men når det så er sagt tror jeg ikke det hjælper at skifte bank, de gør det jo ikke for at være irriterende, men fordi de gerne vil gøre tingene bedst muligt for jer

Anmeld

18. august 2013

aarhusmor

Arbejdernes landsbank, Viby J - Filialdirektør Jens Vorup

kanderborgvej 190
8260 Viby J

Tlf.
Fax
38 48 30 64
38 48 31 64
viby@al-bank.dk

Reg. nr. 5364

Åbningstider

Man - fre
Tors
10:00 - 16:00
10:00 - 17:30

Rådgivningstid efter aftale

Man - tors
Fre

08:00 - 18:00
08:00 - 16:00

Her vil du få en god behandling og ingen udskiftninger. Vi har selv haft den bank- vi har skiftet, men ikke fordi vi var utilfreds med banken. Men fordi vi blev "et bedre papir" og derfor ville have en bank der kun havde set os i gode tider. Men han hjalp os dengang vi havde det svært. Han er lidt gammeldags. Men solid og god. Man kan regne med ham.

Anmeld

18. august 2013

-Sigrid-

DianaRJS skriver:

altså hellere end bankrådgiver der snager i tingene, fordi de prøver at være med i hvad der sker end en som min bankrådgiver godt bare kan finde på at trække penge fra min konto over på f.eks. min opsparing som er låst, og sige " jamen jeg troede da godt du kunne undværre pengene" ja og jeg er gravid med tvillinger, hvor faaaen tror du lige mine overskydende penge skal være så,

men når det så er sagt tror jeg ikke det hjælper at skifte bank, de gør det jo ikke for at være irriterende, men fordi de gerne vil gøre tingene bedst muligt for jer

What? Hvorfor gør han/hun det? Kan du ikke få dem "tilbage" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.