Lån, bankskift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
13 svar
6 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

Hej, jeg står og skal låne 300.000,- til et hus.

Min egen bank vil meget gerne snage i alting og når man skal bruge dem, har man åbenbart skiftet rådgiver hver anden gang, da de enten altid skal på barsel eller på ferie??????

Nu er jeg interesseret i at høre hvilke banker jeg skal prøve at skifte til?

Helst i østjylland / djursland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

MorDk

Altså selvfølgelig skal de "snage"

De skal jo vide om I er kreditværdige og om I kan betale tilbage osv.

De skal bruge mange privat oplysninger... og sådan er det bare når man vil låne penge.

Anmeld

15. august 2013

Nessie

Ja, siger det samme som MorDK, de skal bruge rigtig mange oplysninger og papirer når de skal undersøge om der er grundlag for at låne folk penge.

I vores bank har vi ingen fast rådgiver, men taler med den der er ledig.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Altså selvfølgelig skal de "snage"

De skal jo vide om I er kreditværdige og om I kan betale tilbage osv.

De skal bruge mange privat oplysninger... og sådan er det bare når man vil låne penge.

Altså vi har jo et hus i forvejen, så kender alt til lån osv. Og det er få penge vi snakker om, og intet problem at låne. Dog er de gode at skifte folkene ud, og de nye skal gennemgå alting og forstår intet!!

Anmeld

17. august 2013

MorDk

Anonym skriver:

Altså vi har jo et hus i forvejen, så kender alt til lån osv. Og det er få penge vi snakker om, og intet problem at låne. Dog er de gode at skifte folkene ud, og de nye skal gennemgå alting og forstår intet!!

Det kender jeg godt! Det med nye bankrådgiverer og så forfra... Det er SÅ belastende. Det kan jeg godt forstå du synes... De må jo for pokker gemme oplysningerne

Anmeld

17. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min egen bank vil meget gerne snage i alting og når man skal bruge dem, har man åbenbart skiftet rådgiver hver anden gang, da de enten altid skal på barsel eller på ferie??????

Banken snager i ALT, overfor ALLE. Det er ikke kun dig, men sådan er tiderne.

Jeg tror ikke der er de store chancer for at du får lov at låne i en anden bank, de vil også bare "snage", ikke i disse tider desværre.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ja, siger det samme som MorDK, de skal bruge rigtig mange oplysninger og papirer når de skal undersøge om der er grundlag for at låne folk penge.

I vores bank har vi ingen fast rådgiver, men taler med den der er ledig.

Jamen vi har et hus i forvejen - og kan sagtens købe det nye hus også. Det er ikke lånet der er noget problem. Det er at der skiftes rådgivere hver gang de skal bruges.

Anmeld

17. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

P.s så vil jeg sige at Nordea er ligeså slemme til at "se på en sag og vende tilbage inden fredag" hvorefter der går 5 uger uden at man kan få fat i rådgiveren fordi de har glemt en, taget på ferie eller overgivet halvdelen til en anden.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Banken snager i ALT, overfor ALLE. Det er ikke kun dig, men sådan er tiderne.

Jeg tror ikke der er de store chancer for at du får lov at låne i en anden bank, de vil også bare "snage", ikke i disse tider desværre.

Vi kan sagtens låne :-) Vi har også et hus i forvejen. Men på trods af man skal låne minimalt, skal de gamle i banken lige høre hvordan og hvorledes. De yngre rådgivere er aldrig gode nok til at vurdere osv. :/

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

P.s så vil jeg sige at Nordea er ligeså slemme til at "se på en sag og vende tilbage inden fredag" hvorefter der går 5 uger uden at man kan få fat i rådgiveren fordi de har glemt en, taget på ferie eller overgivet halvdelen til en anden.

Ja, har snakket med en derfra - og man skal igennem kundeservice osv inden man overhovedet kan snakke med banken!! Hvad HULAN bliver der af personlig betjening!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.