Er bange for at føde igen 39+0 plus er utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

..

Jeg har lige født for 16 dage siden og jeg var skrækslagen for at skulle føde igen så kan sagtens følge dig.

Jeg kan berolige dig med at når du først er i gang, så glemmer man frygten og koncentrerer sig om at klare veerne og smerterne og pludselig er det overstået og man ligger med det mest fantastiske i armene. Husk at din krop har prøvet det før og den ved hvad den skal.

Krydser fingre for en god oplevelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

jamen som jeg skrev , skal jeg også føde hjemme  med regionsjællands fødselsordning 

og skal føde i fødekar, ( hvis det ellers er mig ) kan man jo aldrig vide... 

jamen jeg er nok mest bange for hvor LÆNGE jeg skal have veer, jeg er ikke bange for pressefasen, for det kan jeg huske fra sidste gang at var mega skønt at få lov at presse  

jeg fik intet smertestillende første gang på sygehuset, de prøvede at give mig lattergas eller morfin men det hjalp mig slet ikke, blev kun helt rundtosset og så gik jeg endnu mere i panik og kunne slet ikke finde ud af at trække vejret...

men ja, denne gang skal jeg være hjemme i trygge omgivelser og med kendte jordmødre,  så mon ikke det i sig selv er meget bedre der 

tak for dit svar

Hvis du er virkelig bange for fødslen, er jeg i tvivl, om hjemmefødsel er en god ide. Jeg fødte hjemme anden og tredje gang ud fra min totale tryghed ved at skulle føde igen, og det var fantastisk - men når du frygter det, ville det måske være klogere at tage på hospitalet med de muligheder, det giver for både smertelindring og hurtig indgriben, hvis det ikke går helt planmæssigt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.