strækmærker på brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Karla

Lykke:) skriver:

Jeg har fået imellem brysterne, men de er ikke særlig tydelige heller ikke selvom de har fået masser af sol.

Tak for svar mon ikke mine også bliver pænere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Lykke:)

Karla skriver:

Tak for svar mon ikke mine også bliver pænere

Lige nu (hvor jeg ikke har ligget i solen LÆNGE) kan man ikke se dem, med mindre man virkelig leder men når jeg har ligget i solen længe, så synes jeg de bliver lidt røde/lilla, men det forsvinder hurtigt igen - i hvert fald på mig. Så tror helt bestemt også, at de bliver lysere på dig

Anmeld

15. august 2013

crish89

Karla skriver:

Ja, vi må håbe de forsvinder nogenlunde med tiden. Jeg når sikkert også at få flere, brysterne vokser stadig

Jeps ja det tror jeg nu også jeg gør.. Jeg har også fået en del hen over maven..

Anmeld

15. august 2013

hekran

Jeg fik dem først efter jeg havde født. Da jeg stod op om morgenen på 3. dagen og mælken var løbet til, havde jeg fået de vildeste kajonger med strækmærker på indersiden. Det var godt nok en underlig oplevelse

De kan dog ikke ses i dag.

I dag er jeg så 40+2 med mit fjerde barn. Brysterne har immervæk taget på i vægt og jeg kan se, at de gamle strækmærker er ved at udvide sig lidt, sådan at der er små røde mærker i hver ende af et strækmærke. Hvordan skal det dog gå, når jeg har født og mælken løber til?! Men heldigvis ved jeg, at de går væk igen. Ret hurtigt, endda. De der teenagestrækmærker tog lang tid om at blive usynlige, men dem på brysterne var meget hurtigt væk igen.

Anmeld

15. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Karla skriver:

Hej piger

Er der nogle af jer der oplevede at få strækmærker på brysterne i graviditeten? Mine bryster er vokset en del i graviditeten, og har i dag opdaget, at jeg har små strækmærker på undersiden af brysterne.
Kan jeg regne med at de bliver lysere og pænere med tiden? tænker de jo sidder et sted, hvor de ikke rigtig får noget sol eller noget

jeg fik strækmærker på oversiden af brystet, men det eneste sted de kan ses nu er ovenpå mit modermærke...

Anmeld

15. august 2013

MyLittleBaby

Karla skriver:

Hej piger

Er der nogle af jer der oplevede at få strækmærker på brysterne i graviditeten? Mine bryster er vokset en del i graviditeten, og har i dag opdaget, at jeg har små strækmærker på undersiden af brysterne.
Kan jeg regne med at de bliver lysere og pænere med tiden? tænker de jo sidder et sted, hvor de ikke rigtig får noget sol eller noget

Jeg fik også strækmærker på brysterne under min første graviditet (hun bliver 4 i næste måned) og de er stadig blå/lilla 

Men det er dog som om de er blevet mindre. Måske farven også skyldes at jeg lige har været gravid igen, og der kom altså ingen nye, men huden har jo været strukket igen.

Til gengæld er de andre jeg har hvide, og de er ikke tydligere fordi de får sol 

Man er som man er, og man bliver som man gør. Hul i et par strækmærker, jeg har jo fået de to skønneste børn ud af dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.