strækmærker på brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
15 svar
4 synes godt om
14. august 2013

Karla

Hej piger

Er der nogle af jer der oplevede at få strækmærker på brysterne i graviditeten? Mine bryster er vokset en del i graviditeten, og har i dag opdaget, at jeg har små strækmærker på undersiden af brysterne.
Kan jeg regne med at de bliver lysere og pænere med tiden? tænker de jo sidder et sted, hvor de ikke rigtig får noget sol eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

DianaRJS

Karla skriver:

Hej piger

Er der nogle af jer der oplevede at få strækmærker på brysterne i graviditeten? Mine bryster er vokset en del i graviditeten, og har i dag opdaget, at jeg har små strækmærker på undersiden af brysterne.
Kan jeg regne med at de bliver lysere og pænere med tiden? tænker de jo sidder et sted, hvor de ikke rigtig får noget sol eller noget

jeg fik på siderne og man kan næsten ikke se dem mere, de er MEGET utydelige, og er ikke ligefrem fordi ejg går og flasher babser fordi de skal være brune haha selvom jeg garanteret har nogle naboer der ikke ville klage hah

Anmeld

14. august 2013

Maja88

Karla skriver:

Hej piger

Jeg fik mine i 4 klasse og de kan faktisk ikke ses mere.. heller ik når jeg får sol

Anmeld

14. august 2013

crish89

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har også stræk mærker, men på ydersiden.. Håber det går væk igen..

Anmeld

14. august 2013

Karla

DianaRJS skriver:

jeg fik på siderne og man kan næsten ikke se dem mere, de er MEGET utydelige, og er ikke ligefrem fordi ejg går og flasher babser fordi de skal være brune haha selvom jeg garanteret har nogle naboer der ikke ville klage hah

Tak for svar .
Hehe nej, det har jeg heller ikke tænkt mig
Det er heller ikke noget der generer mig rigtig, men vil da føle mig lidt mere tiltrækkende, hvis de nu blev næsten utydelige

Anmeld

14. august 2013

Karla

Maja88 skriver:

Jeg fik mine i 4 klasse og de kan faktisk ikke ses mere.. heller ik når jeg får sol

Tak for svar
Så håber jeg mine også bliver utydelige

Anmeld

14. august 2013

Karla

crish89 skriver:

Jeg har også stræk mærker, men på ydersiden.. Håber det går væk igen..

Ja, vi må håbe de forsvinder nogenlunde med tiden. Jeg når sikkert også at få flere, brysterne vokser stadig

Anmeld

14. august 2013

Mother-love

Jeg fik rigtig mange strækmærker på brysterne i min graviditet med Isabella. Men de blev aldrig sådan mørkerøde eller lilla som dem jeg fik på lår og dansehåndtagende var.
De kan godt ses på brysterne nu. Men man skal kigge godt efter. Tror ikke kæresten har lagt mærke til jeg har de strækmærker selvom der er mange. Men da jeg jo bed de er der ligger jeg self mere mærke til dem. Men tror ikke min kæreste har tænkt over det. Og det siger også meget om hvor pænt det er blevet

Anmeld

14. august 2013

Lykke:)

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har fået imellem brysterne, men de er ikke særlig tydelige heller ikke selvom de har fået masser af sol.

Anmeld

14. august 2013

Karla

Havanagila skriver:

Jeg fik rigtig mange strækmærker på brysterne i min graviditet med Isabella. Men de blev aldrig sådan mørkerøde eller lilla som dem jeg fik på lår og dansehåndtagende var.
De kan godt ses på brysterne nu. Men man skal kigge godt efter. Tror ikke kæresten har lagt mærke til jeg har de strækmærker selvom der er mange. Men da jeg jo bed de er der ligger jeg self mere mærke til dem. Men tror ikke min kæreste har tænkt over det. Og det siger også meget om hvor pænt det er blevet

Tak for svar
Mine er også bare sådan lidt rødlige, de er ikke vildt tydelige. Har ikke nogle andre steder, så kan ikke lige sammenligne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.