læreruddannelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.334 visninger
32 svar
17 synes godt om
14. august 2013

twinny

Hej. Er det nogen der har været til udtagelses samtale iår? Hvis ja, hvad gik den ud på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

twinny

twinny skriver:

Hej. Er det nogen der har været til udtagelses samtale iår? Hvis ja, hvad gik den ud på? 

Slet ingen?  

Anmeld

14. august 2013

Miss BananaHammock

twinny skriver:

Jeg var til samtale.

Den består af 2 x 20min forberedelse til 2 x 20min samtale. Den ene samtale omhandlede en case som man diskuterede og hvor man dragede paralleller til egene erfaringer og holdninger. Den anden samtale omhandlede en tekst hvor man skulle vise at man kunne forstå og uddybe. Og hvor man havde refleksionsspørgsmål som blev taget op.

Anmeld

14. august 2013

twinny

Miss BananaHammock skriver:

Jeg var til samtale.

Den består af 2 x 20min forberedelse til 2 x 20min samtale. Den ene samtale omhandlede en case som man diskuterede og hvor man dragede paralleller til egene erfaringer og holdninger. Den anden samtale omhandlede en tekst hvor man skulle vise at man kunne forstå og uddybe. Og hvor man havde refleksionsspørgsmål som blev taget op.

Okay.  Var det svært?  

Anmeld

14. august 2013

twinny

Jeg var til samtale.

Og får man svar med det samme om man er kommet ind? 

Anmeld

14. august 2013

Miss BananaHammock

twinny skriver:

Okay.  Var det svært?  

Nej jeg synes ikke det var svært - men man skal selvfølgelig have gjort sig nogle overvejelser ift. hvad man gerne vil med uddannelsen og hvad man synes der vil være fedt ved at blive lærer.

Jeg fik svar 4 dage efter da det var i forbindelse med ledige pladser -men dem der var til samtale i foråret fik først besked sammen med alle andre d. 30 juli.

Anmeld

14. august 2013

twinny

Nej jeg synes ikke det var svært - men man skal selvfølgelig have gjort sig nogle overvejelser ift. hvad man gerne vil med uddannelsen og hvad man synes der vil være fedt ved at blive lærer.

Jeg fik svar 4 dage efter da det var i forbindelse med ledige pladser -men dem der var til samtale i foråret fik først besked sammen med alle andre d. 30 juli.

Okay. Tak for svaret.   

Anmeld

14. august 2013

Miss BananaHammock

twinny skriver:

Okay. Tak for svaret.   

Selv tak og held og lykke

Anmeld

14. august 2013

twinny

Selv tak og held og lykke

Tak. Fredag kl 10.  

Anmeld

14. august 2013

Miss BananaHammock

twinny skriver:

Tak. Fredag kl 10.  

Hvilken skole?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.