Gemmer I gåstolen når SP kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

2babygirls

Christina A skriver:

Ja kom til at tænke på det fordi min SP snart kommer og er i vildrede om jeg skal gemme gårstolen væk fordi jeg ved jo godt hun vil kommentere negativt på det og jeg orker ikke at høre om det. Jeg ved udemærket godt at et barn ikke skal sidde i den i lang tid af gangen og mange gange om dagen. Jeg bruger den med fornuft synes jeg når lillepigen har brug for lidt afveksling og mine to drenge har begge haft gåstole og har udviklet sig mere end fint motorisk.

Så det bekymrer mig ikke og i de mødregrupper jeg har været i har de også brugt gåstole men de fleste har sagt de gemmer den væk når SP'en kommer på besøg. Min søster som har en pige på 1 år har også gemt sin væk ved disse besøg. Men jeg tænker er det ikke skørt at alle bilder deres SP ind at de ikke bruger gåstole for så skaber man jo netop et indtryk af at det er fordi der ikke bruges gåstole at det ikke skader børnene og mange bruger dem jo til deres børn?

Tror ikke på fantisme uanset hvad det er selvom jeg sagtens kan se at der kan være tilfælde det er bedst ikke at bruge gåstole samt at bruge dem hensigtsmæssigt er vigtigt. Men sådan er det jo med alt her i livet hvadenten vi taler om gåstole, riskiks, sukker mv.

Men hvad gør I?

Har også en sp der kommenterer alt. Fx vores uro over puslepladsen, for så kunne vi ikke skabe kontakt. Men jo det kunne vi nu sagtens
De skal ikke bestemme alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Isabella_mor

Christina A skriver:

Jamen du har fuldstændigt ret og jeg er også enig i at man selvfølgelig godt kan rådes i forhold til brugen. Problemet her at at jeg ved hun har en mere aggressiv indgangsvinkel til det og ikke en fornuftig faglig indstilling som er konstruktiv. Men jeg synes du har fat i det rigtige for det er da vigtigt at være sikker på at man som forældre kan bruge udstyret rigtigt, så børnene ikke bliver skadet af det.

nu har jeg aldrig selv haft en gå stol til min dreng, netop pga den holdning som mange har.. men i sidste ende er det jo op til den enkelte forældre hvad de gør... det er altsammen kun råd og vejledning, og det er jo et problem når man begynder at skjule ting fordi man er bange for at blive dømt på det...

alle har jo deres holdninger, og det har din sundhedsplejerske jo også. men du har jo også din holdning. og det er jo dit barn... 

Anmeld

14. august 2013

Hailiesmom11

Jeg lod den stå fremme når Sp kom og hun kommenterede den også og så sagde jeg det er jo godt vi et så forskellige så hun smilede bare og nævnte den ikke igen
Så lad du den bare stå fremme og hvis hun hat et problem med den må du jo sige at det har du ikke

Anmeld

14. august 2013

lycly

Janne T. skriver:

Hvis du selv mener, at du ikke gør noget forkert i at bruge den, har du vel ikke noget at skamme dig over, og derfor ingen grund til at gemme den

Jeg tænkte præcis det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.