Udstyr til barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. august 2013

FruJacobsen

Hej skønne kvinder!

Vi venter barn nr. 2 til januar og inspireret fra en tidligere tråd om babyudstyr/indkøb herinde vil jeg spørge jer flergangsforældre, hvad I købte anden gang? Jeg tænker særligt på barnevogn, klapvogn, søskendeklapvogn/tvillingebarnevogn? Vores søn er kun 20mdr., når lillebror/lillesøster kommer, så han bruger eksempelvis stadig sin barnevogn i dagplejen (så den kan vi jo ikke bruge til nr. 2, som vi havde forestillet os). Men i stedet for at investere i endnu en barnevogn kan man måske bruge en klapvogn, hvor ryggen kan ligges helt ned, så der kan stå en lift?? Hmmm...hvad har I andre gjort?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Rosin

FruJacobsen skriver:

Hej skønne kvinder!

Vi venter barn nr. 2 til januar og inspireret fra en tidligere tråd om babyudstyr/indkøb herinde vil jeg spørge jer flergangsforældre, hvad I købte anden gang? Jeg tænker særligt på barnevogn, klapvogn, søskendeklapvogn/tvillingebarnevogn? Vores søn er kun 20mdr., når lillebror/lillesøster kommer, så han bruger eksempelvis stadig sin barnevogn i dagplejen (så den kan vi jo ikke bruge til nr. 2, som vi havde forestillet os). Men i stedet for at investere i endnu en barnevogn kan man måske bruge en klapvogn, hvor ryggen kan ligges helt ned, så der kan stå en lift?? Hmmm...hvad har I andre gjort?!

Hejsa, 

Vores datter bliver knap 2 år når lillebror/søster kommer til januar. Så der vil også være en periode hvor der er brug for 2 barnevogne. Vi har købt en ældre brugt billig barnevogn som vogn nummer 2

Anmeld

16. august 2013

FruJacobsen

God ide vi har også snakket om at købe en brugt eller en billig til at have stående i dagplejen. Men købet I andet? Såsom søskendeklapvogn? Jeg tænker eksempelvis på, hvad man gør de dage, hvor man skal have dem begge med på tur....

Anmeld

18. august 2013

Rosin

FruJacobsen skriver:

God ide vi har også snakket om at købe en brugt eller en billig til at have stående i dagplejen. Men købet I andet? Såsom søskendeklapvogn? Jeg tænker eksempelvis på, hvad man gør de dage, hvor man skal have dem begge med på tur....

Søskendeklapvogn? Hmmm... Ku' da godt være, men må indrømme at jeg ikke har tænkt så langt endnu. Satser måske lidt på at det går uden? Vi har i forvejen 2 klapvogne - 1 større "offroader" og en lidt mindre model (brugt på ferie til udlandet og små ture). Venter nok og ser hvordan det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.