Træt af at amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Harfeletten

Jeg stoppede med at amme Emil da han var 1½ måned gammel - Det gik fint til at starte med , og han suttede så flot lige fra dag et af, men efterhånden som tiden gik, blev han bare ikke mæt længere.
Til sidst havde jeg ham faktisk i armene en gang i timen, fordi han var sulten, og det gik bare ikke. Jeg blev vildt frusteret, så jeg valgte flasken, og det virker bare.
Jeg ligger ham bare i ammestilling, og erstatter så hans sut direkte med flasken, og bum så var den der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Mca<3

Alexander er 4 mdr og 9 dage ,,, Jeg syntes det var hårdt at amme i de første par mdr   Kæmpede og havde en sulten dreng hængende i brystet fra kl 17 - 22 hver aften ...   Jeg holdt  ud ,, Og ammer ham fuldt ud endnu og hold op det er blevet let ,, Han hænger slet ikke i brystet mere efter han er blevet ældre . Der går tit 4 timer mellem hvert måltid .. Han trivedes og vejer 9.1 kg   Syntes også det var møg træls de første par mdr

Anmeld

10. september 2009

dahlberg

Såfremt du ikke er glad for at amme så trap det ned, baby skal nok tage flasken til sidst. Jeg har ammet Kian nu i 9 mdr, og har det ganske fint med det, han ammer ca. 3 gange om dagen, morgen, middag og aften, et måltid tager ca 5 min så jeg kan ikke nå at blive træt af det.
Når først man begynder på grød osv bliver amningerne automatisk færre og af kortere varrighed, men har du ikke lyst synes jeg du skal stoppe.

Anmeld

22. september 2009

Berg

Jeg er egentlig også træt af at amme selv om Laurits kun er 2 1/2 mdr. Han spiser ikke særlig pænt. Ligger og hiver i brystvorten som en høne der hiver en orm op af et hul! Ikke særlig behageligt. Desuden tager han lang tid om at spise, og om natten spiser han gerne hver 3. time.
Åhh, hvor jeg glæder mig til at komme igang med vælling og grød!
MEN jeg er blevet overtalt af både sundhedsplejersken og min egen samvittighed til at fortsætte indtil han er 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.