Invitation til 2 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2009

Helle30

linemus skriver:

Nej, hvor er den sød Helle. Den blev rigtig rigtig flot. Håber du fik lidt søvn inden fødselsdagen

- Line

Jeg fik skam sovet, men jeg gentager: Jeg gør det aldrig igen.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Muffinmus

he he, ja hvor er den fin
Ang invitationer
Vi laver sgu ikke nogen.
Vi gider faktisk ikke invitere hele familien til hans fødselsdag..det har indtil videre bare været mine og min mands forældre+ min bror og hans søster.
Giver ikke det ræs og bliver faktisk halv irriteret når andre i familien inviterer til ungernes fødsesldag.....Ja ja, jeg er kedelig, men de bor sgu så langt væk, så nej tak til at fejre en unge der ser mig 1 gang om året til famiæie tam tam og ikke siger mig en pind andet end hun er da meget sød
Senere vil der jo komme fødselsdag i bh og skole osv, der inviterer vi jo nok, dp kom da også, men unde skriftlig invitation.

Anmeld

16. juli 2009

Kaufie

hehe - ja, ok, kan godt se overskriften måske har skabt falske forhåbninger.....

Jamen, jeg ville skam gerne invitere jer alle til fødselsdagsfest - men lige pt er vores sommerferie-planer lidt flydende, så ville ikke turde binde an med en dato.

Og pyyyyha, så meget kage vi ville skulle igennem, hvis vi hver især holdt stor fødselsdagsfest for baby.dk

Men sjovt og lækkert - det ville det helt sikkert være.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.