plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

kan ejg gør med det samme

er blevet indlagt med endnu en gang forkortet lm hals den er forkortet til 1,1 cm nu, så nu kan de kun vente til i morgen kl 8 hvor overlægen skulle komme så vi kan finde en løsning, for den er forkortet ½ cm på 3 dage, og det er med fuld afslapning....

så desværre intet godt nyt :/ men mon ikke de finder en god løsning så alting kan fungere, og så de små bliver derinde længe endnu

udover det er mine plukveer desværre meget regelmæssige, så de er ved at prøve at se om de skal give lungemodner allrede nu, eller om de skal vente til i morgen og se om det er blevet bedre....

Øv for den da.

Har du pasning af dine store drenge ?

Jeg håber lægerne sammen med dig får lagt en god plan, så de små bliver der inde i noget tid endnu.

Godt din kæreste snart kommer hjem til dig (som du skrev i en anden tråd).

Jeg håber du kan slappe godt af i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

DianaRJS

Havre74 skriver:

Øv for den da.

Har du pasning af dine store drenge ?

Jeg håber lægerne sammen med dig får lagt en god plan, så de små bliver der inde i noget tid endnu.

Godt din kæreste snart kommer hjem til dig (som du skrev i en anden tråd).

Jeg håber du kan slappe godt af i nat.

ja det er rigtig træls

de 2 store bliver passet af mormor som kom til undsætning i går aftes sådan nogle mødre er altså bare fantastiske

og JA jeg glæder GLÆDER mig også helt vildt!!!!!!! siden lørdag har jeg virkelig bare talt dage ned i morgen bliver det garanteret timer og minutter ;P men man er også på en eller anden sjov måde mere nervøs når man er alene om det hele end når han er hjemme og man er 2 gudskelov har han fået lavet aftale med hans chef om at de sender en anden til LA de resterende gange mens jeg er gravid så nu kan jeg begynde at tænkte på andet end det

fik sovet super godt, ved ikke hvad der er med de her sygehus senge hehe nu venter jeg bare på overlægen, der blev sagt kl 8 men han er stadig ikke kommet, men mon ikke han er lige rundt om hjørnet

Anmeld

14. august 2013

LilleLene

DianaRJS skriver:

ja det er rigtig træls

de 2 store bliver passet af mormor som kom til undsætning i går aftes sådan nogle mødre er altså bare fantastiske

og JA jeg glæder GLÆDER mig også helt vildt!!!!!!! siden lørdag har jeg virkelig bare talt dage ned i morgen bliver det garanteret timer og minutter ;P men man er også på en eller anden sjov måde mere nervøs når man er alene om det hele end når han er hjemme og man er 2 gudskelov har han fået lavet aftale med hans chef om at de sender en anden til LA de resterende gange mens jeg er gravid så nu kan jeg begynde at tænkte på andet end det

fik sovet super godt, ved ikke hvad der er med de her sygehus senge hehe nu venter jeg bare på overlægen, der blev sagt kl 8 men han er stadig ikke kommet, men mon ikke han er lige rundt om hjørnet

noget nyt ?

håber da de bliver nogle uger endnu

Anmeld

14. august 2013

DianaRJS

noget nyt ?

håber da de bliver nogle uger endnu

jeg har fået lungemodner og cerlag (staves) en tråd rundt om lm halsen... hvis den så stadig formår at blive kortere skal jeg have noget der hedder confortid som gør at veerne ikke skulle starte, så ejg ikke ville gå i fødsel. men skal være indlagt 1 til 14 dage nu og er det hele fint må jeg komme hjem der og intet lave

Anmeld

14. august 2013

LilleLene

DianaRJS skriver:

jeg har fået lungemodner og cerlag (staves) en tråd rundt om lm halsen... hvis den så stadig formår at blive kortere skal jeg have noget der hedder confortid som gør at veerne ikke skulle starte, så ejg ikke ville gå i fødsel. men skal være indlagt 1 til 14 dage nu og er det hele fint må jeg komme hjem der og intet lave

åårh altså, håber alt godt for dig og dine små twins og selvfølgelig resten af familien

for de bliver mange uger endnu

Anmeld

14. august 2013

DianaRJS

LilleLene skriver:

åårh altså, håber alt godt for dig og dine små twins og selvfølgelig resten af familien

for de bliver mange uger endnu

mange tak

ja har også sagt at de ligeså godt kan lære hvem der bestemmer så de har bare at blive derinde til ihvertfald uge 34 ;P

Anmeld

14. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

ja det er rigtig træls

Det lyder godt.

Hvor længe har han været væk ?

Anmeld

14. august 2013

DianaRJS

Havre74 skriver:

Det lyder godt.

Hvor længe har han været væk ?

han er afsted en uge af gangen når han er derover, og så er han hjemme en uge, og så ellers afsted igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.