modesty skriver:
Det er meget, meget individuelt om plukveer påvirker livmoderhalsen. Det er også meget individuelt om en forkortet livmoderhals kan være en risiko. Nogle vil gå med en livmoderhals som din til termin - andre vil gå i for tidlig fødsel. Det er meget svært at sige noget konkret. Men det er klart at kombinationen forkortet livmoderhals plus plukveer forøger risikoen.
Du er gravid med tvillinger, ikke? Det er ikke for at male fanden på væggen, men du vil sandsynligvis blive sygemeldt og få at vide at du skal være sengeliggende så meget som muligt.
Hvor mange plukveer har du cirka? Du siger at de er grumme, betyder det at de gør ondt?
problemet ligger ikke i at lm halsen er så kort, problemet ligger i den er gået fra 2,5 cm til 1,6 cm på en uge. udover det er min ældste dreng født for tidligt, (34) efter at ha været stoppet 2 gange, og den yngste er født i 38 efter at være stoppet 3 gange er derfor de bliver nervøse 
og ang. sygemelding, har jeg desværre været siden jeg var uge 16 :/ og er blevet beordret til intet at lave pga lm halsen.....
altså ved ikk om de gør disideret ondt, men de er emget ubehagelige, de er på grænsen til at gøre ondt, men så alligevel ikke som om et eller andet holder tilabge
ej lyder forkert, men ved ikke helt hvordan jeg kan forklare det bedre 
Anmeld