veer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
13 svar
6 synes godt om
13. august 2013

channie-g

ved godt jeg burde vide det da det ikke er mere end 1,5 år siden jeg sidst prøvede det men hvor langt er det der skal være mellem veer for at jeg skal ringe til fødegangen... sagen er nemlig den at jeg har haft veer hele dagen on and off... har ca 2-4 i timen så det er jo ingenting, men hvor langt skal der være imellem når/hvis de tager til??

er forresten 35+6 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Lullaby

channie-g skriver:

ved godt jeg burde vide det da det ikke er mere end 1,5 år siden jeg sidst prøvede det men hvor langt er det der skal være mellem veer for at jeg skal ringe til fødegangen... sagen er nemlig den at jeg har haft veer hele dagen on and off... har ca 2-4 i timen så det er jo ingenting, men hvor langt skal der være imellem når/hvis de tager til??

er forresten 35+6 idag

5 min imellem og de skal gerne vare et minut.  

Er hun klar derinde? Ved slet ikke hvordan og hvorledes når man er i 36 uge..

Anmeld

13. august 2013

VIPpigen

Jeg husker ikke hvor langt der var mellem mine, men langt nok til at jeg mente jeg kunne lave en pizza. Jeg anede bare ikke det var veer.

men giv fødegangen et kald, måske de godt lige vil tjekke dig, og ved ikke om du måske skal have lungemodner

jeg fødte forresten 35+2

Anmeld

13. august 2013

Ayasmor

channie-g skriver:

er forresten 35+6 idag

Når du ikke er længere henne så ville jeg lige give fødegangen et kald. Så er de også forberedte på, at du muligvis kommer ind for at føde før tid Hvor langt i mellem kan jeg simplelthen ikke huske. Mener det var 4-5 min. imellem veerne og af 1 min. varighed som førstegangs. Ved ikke lige med andengangs Pøj pøj med fødslen, hvis det udvikler sig til mere

Anmeld

13. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øøh, skal man ikk ringe derind uanset, hvis man får veer inden uge 37??? Altså, uge 35+6 vil jo være "for tidlig født". 

Ring ring ring!!!

Anmeld

13. august 2013

channie-g

Lullaby skriver:

5 min imellem og de skal gerne vare et minut.  

Er hun klar derinde? Ved slet ikke hvordan og hvorledes når man er i 36 uge..

super, så er der jo rigtig langt vej endnu, hun er heldigvis klar og de gør intet for at stoppe det hvis det er, de er godt klar over der inde det ikke er så sandsynligt at jeg går tiden ud da min søn "kun" kunne strækkes til uge 37... men skal heldigvis til scanning imorgen, så derfor "gider" jeg ikke ringe unødvendigt der ind bare for at blive sent hjem igen...

tak for svaret ;-)

Anmeld

13. august 2013

channie-g

Ayasmor skriver:

Når du ikke er længere henne så ville jeg lige give fødegangen et kald. Så er de også forberedte på, at du muligvis kommer ind for at føde før tid Hvor langt i mellem kan jeg simplelthen ikke huske. Mener det var 4-5 min. imellem veerne og af 1 min. varighed som førstegangs. Ved ikke lige med andengangs Pøj pøj med fødslen, hvis det udvikler sig til mere

godt godt, så der jo lang vej endnu:-) var til tjek for 3 uger siden, da min søn blev født i uge 37 den gang jeg fødte ham, og de siger de intet gør for at stoppe det hvis det er, de er godt klar over der inde det ikke er så sandsynligt at jeg går tiden ud .. men skal heldigvis til scanning imorgen, så derfor "gider" jeg ikke ringe unødvendigt der ind bare for at blive sent hjem igen...

tak for svaret ;-)

Anmeld

13. august 2013

channie-g

VIPpigen skriver:

Jeg husker ikke hvor langt der var mellem mine, men langt nok til at jeg mente jeg kunne lave en pizza. Jeg anede bare ikke det var veer.

men giv fødegangen et kald, måske de godt lige vil tjekke dig, og ved ikke om du måske skal have lungemodner

jeg fødte forresten 35+2

hehe ja oki, det er helle ikke altid nemt og vide... med min søn gik vandt spontant og så fødte jeg 8 timer senere... denne gang kan det godt se ud som om veerene vil komme først:-)

hvad sagde de der inde da du kom for at føde så "tidligt" og hvordan klarede den lille det (og hvor stor var h*n)

Anmeld

13. august 2013

Ayasmor

channie-g skriver:

godt godt, så der jo lang vej endnu:-) var til tjek for 3 uger siden, da min søn blev født i uge 37 den gang jeg fødte ham, og de siger de intet gør for at stoppe det hvis det er, de er godt klar over der inde det ikke er så sandsynligt at jeg går tiden ud .. men skal heldigvis til scanning imorgen, så derfor "gider" jeg ikke ringe unødvendigt der ind bare for at blive sent hjem igen...

tak for svaret ;-)

Ja, der er da lige lidt endnu i hvert fald Okay på dne måde, så kan jeg godt følge dig. Tænker dog ikke, at det er nødvendigt, at du skal derind. Men blot oplysning om, at du har uregelmæssige veer og er 35+. Så er de klar over det, hvis det udvikler sig i nat og du ikke når til scanningen i morgen

Selvtak.. God arbejdslyst

Anmeld

13. august 2013

Svenne

Min JM sagde 7-8 min. mellen veerne, fordi det var 2. gang - så går det oftest lidt hurtigere og derfor skal man tage afsted lidt før.

Mine veer nåede aldrig at vare 1 min. - og der var heller aldrig 7-8 min. mellem dem, så vi tog af sted med det samme! Og gudskelov for det, for jeg fødte 30 min. efter ankomst til sygehuset

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.