Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinemn skriver:

Kan godt være det er nemmere at se hvis man venter lidt så må jeg sætte tålmodigheden på prøve

Ja vi kunne ikke finde ud af det da vi fandt hende da hun var tre uger gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Trinemn

o1Mutte skriver:

Jeg er ret sikker på at du først kan se bollerne om nogle uger

hvis man Googler synes jeg bare der står at man skal kunne mærke dem fra starten? - men det kan også være jeg er galt på den  

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

MiichellaMalou skriver:

Ja vi kunne ikke finde ud af det da vi fandt hende da hun var tre uger gammel.

Synes også de ligner hinanden meget Når de er små.. Tror man skal være lidt hård til det For bare at kunne det uden videre  

Anmeld

13. august 2013

o1Mutte

Trinemn skriver:

hvis man Googler synes jeg bare der står at man skal kunne mærke dem fra starten? - men det kan også være jeg er galt på den  

Jeg havde en hjemløs killing på omkring 2-3uger og der kunne jeg ikke se nogle Men mener ikke jeg mærkede efter det..

Anmeld

13. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinemn skriver:

Synes også de ligner hinanden meget Når de er små.. Tror man skal være lidt hård til det For bare at kunne det uden videre  

Ja meget svært vi fik dyrelægen til det.

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

MiichellaMalou skriver:

Ja meget svært vi fik dyrelægen til det.

tror vi venter og ser om ikke vi kan se det senere det kunne bare være lidt dejligt (for min tålmodighed) hvis nu der var en der vidste det  

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

o1Mutte skriver:

Jeg havde en hjemløs killing på omkring 2-3uger og der kunne jeg ikke se nogle Men mener ikke jeg mærkede efter det..

Mener jeg læste man kunne mærke det jeg ved da bare ikke hvad man skal mærke efter og hvordan det skal mærkes, så jeg nøjes altså med at kigge  

Anmeld

13. august 2013

o1Mutte

Trinemn skriver:

Mener jeg læste man kunne mærke det jeg ved da bare ikke hvad man skal mærke efter og hvordan det skal mærkes, så jeg nøjes altså med at kigge  

Det ville også være synd at mase 'dem'

Anmeld

13. august 2013

CroQuis

Umiddelbart vil jeg sige dreng 

Havde et kuld på 6 killinger sidste år, og det var ikke så svært at se køn, men der var også noget at sammenligne med 

Saxet fra google:

Lift up their tails, the girls will have their vagina directly underneath their anus. The males will have their anus then a small space before their penis...the space in between may have two very small little fuzz's which will turn into their testicles.

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

CroQuis skriver:

Umiddelbart vil jeg sige dreng 

Havde et kuld på 6 killinger sidste år, og det var ikke så svært at se køn, men der var også noget at sammenligne med 

Saxet fra google:

Lift up their tails, the girls will have their vagina directly underneath their anus. The males will have their anus then a small space before their penis...the space in between may have two very small little fuzz's which will turn into their testicles.

Super! Mange Tak! Vi holdet vidst på en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.