Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.610 visninger
20 svar
2 synes godt om
13. august 2013

Trinemn

Vores dejlig kat fødte i går en enkelt killing - og herhjemme kan vi simpelthen ikke finde ud af om det er en dreng eller pige ! Hvad mener i?

kram til alle jer  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

FrkZier

Trinemn skriver:

Vores dejlig kat fødte i går en enkelt killing - og herhjemme kan vi simpelthen ikke finde ud af om det er en dreng eller pige ! Hvad mener i?

kram til alle jer  

man skal være meget øvet for allerede at kunne se det, vent en uges tid så det nemmere at se - men jeg ville umiddelbart sige det er en han, men jeg er ikke prof til det

Anmeld

13. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinemn skriver:

kram til alle jer  

Hvis det er kan man måle hvis det en pige er der 7mm og en dreng 12mm

Anmeld

13. august 2013

o1Mutte

Trinemn skriver:

kram til alle jer  

Jeg vil sige dreng

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

FrkZier skriver:

man skal være meget øvet for allerede at kunne se det, vent en uges tid så det nemmere at se - men jeg ville umiddelbart sige det er en han, men jeg er ikke prof til det

Mange tak for svar vi synes også det ligner mest en dreng, men jeg synes stenene mangler - det kan selvfølgelig være de kommer om et par dage  

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

MiichellaMalou skriver:

Hvis det er kan man måle hvis det en pige er der 7mm og en dreng 12mm

Mange tak - det må jeg prøve  

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

o1Mutte skriver:

Jeg vil sige dreng

Tak for svar  

Anmeld

13. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinemn skriver:

Mange tak - det må jeg prøve  

Men lignere helt klart en dreng for vores lille pige mis ser anderledes ud men hun er også lige 7 uger ældre nu

Anmeld

13. august 2013

Trinemn

MiichellaMalou skriver:

Men lignere helt klart en dreng for vores lille pige mis ser anderledes ud men hun er også lige 7 uger ældre nu

Kan godt være det er nemmere at se hvis man venter lidt så må jeg sætte tålmodigheden på prøve

Anmeld

13. august 2013

o1Mutte

Trinemn skriver:

Mange tak for svar vi synes også det ligner mest en dreng, men jeg synes stenene mangler - det kan selvfølgelig være de kommer om et par dage  

Jeg er ret sikker på at du først kan se bollerne om nogle uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.