Gæt køn 12+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

CroQuis

Har faktisk hørt, at ufødtes pigers skamlæber kan være så store, at de i sjældne tilfælde forveksles med at være drenge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Kløver

Man kan ikke se det id fra hvordan Hvordan barnet ligger på billedet, de skal nærmest ses nedefra som sad de på en kopimaskine, og man kan tidligst se køn ved fulde 14 uger, nogle gange senere da klitoris og tissemanden på det tidspunkt er samme størrelse og kønsdele ikke er færdige så at sige

Anmeld

13. august 2013

2babygirls

DianaRJS skriver:

kan man godt jo.. mine kønsscannings  billeder er fra den vinkel der er bare forskel på hvordan tappen vender

Som jeg ser billedet, er numsen helt nede i maven af hende

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

2babygirls skriver:

Som jeg ser billedet, er numsen helt nede i maven af hende

der hvor tappen for at det skulle være en pige ville være om 2 uger er der lidt luft kan prøve at ligge mine ind hvis ts tillader det? jeg har jo af både dreng og pige :p

Anmeld

13. august 2013

mrhl

Venter... skriver:

Kan i hjælpe mig med at skyde på køn? Jeg synes jeg ku se tissemand til scanning men scanningsdamen sagde at man ikke ku se det endnu.. Og siden er jeg overbevist om en pige!! Hvad tror i? 

Til min nf så vi også tydeligt en tap og fik at vide at dey kunne være en dreng men at det var for tidligt at sige.... og det viste sig altsl også at det er en lille pige vi venter :-) så du må nok væbne dig med tålmodighed lidt endnu :-)

Anmeld

13. august 2013

Alberte&Mor <3

DianaRJS skriver:

der hvor tappen for at det skulle være en pige ville være om 2 uger er der lidt luft kan prøve at ligge mine ind hvis ts tillader det? jeg har jo af både dreng og pige :p

Det må du meget gerne i følge kinesisk kalender skal vi have en pige, er der nogen af jer hvor det har passet? 

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Venter... skriver:

Det må du meget gerne i følge kinesisk kalender skal vi have en pige, er der nogen af jer hvor det har passet? 

gr jeg lige når de 2 andre sover så og her har den passet alle gangene, selv ved tvillinger, lægerne har vurderet de er fra den 23 og 24 og passer med en dreng og pige der hvor det ligger

Anmeld

14. august 2013

KTP86

Venter... skriver:

Kan i hjælpe mig med at skyde på køn? Jeg synes jeg ku se tissemand til scanning men scanningsdamen sagde at man ikke ku se det endnu.. Og siden er jeg overbevist om en pige!! Hvad tror i? 

http://www.youtube.com/watch?v=oZNwiJ40P3Y 

Udfra dit billede vil jeg sige dreng,men da vinklen er som den er så kan det være navlestrengen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.