Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan i hjælpe mig med at skyde på køn? Jeg synes jeg ku se tissemand til scanning men scanningsdamen sagde at man ikke ku se det endnu.. Og siden er jeg overbevist om en pige!! Hvad tror i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Venter... skriver: Kan i hjælpe mig med at skyde på køn? Jeg synes jeg ku se tissemand til scanning men scanningsdamen sagde at man ikke ku se det endnu.. Og siden er jeg overbevist om en pige!! Hvad tror i?
man kan heller ikke se det endnu... de siger 14+ kan man se det. MEN både piger og drenge har en tap så tidligt den ene vender bare op af og den anden ned eller ud fra numsen
DianaRJS skriver: man kan heller ikke se det endnu... de siger 14+ kan man se det. MEN både piger og drenge har en tap så tidligt den ene vender bare op af og den anden ned eller ud fra numsen
Okay... Det er skisme svært at vente:/
2babygirls skriver: Fra den vinkel kan man ikke se det.
Fra den vinkel kan man ikke se det.
Hvad er det man ka se nede ved numsen, for jeg synes hun viste begge ben bøjet som det man kan se.. ?
Venter... skriver: Hvad er det man ka se nede ved numsen, for jeg synes hun viste begge ben bøjet som det man kan se.. ?
linger navlestrengen
kan man godt jo.. mine kønsscannings billeder er fra den vinkel der er bare forskel på hvordan tappen vender
det kan du ikke se allerede og HVIS man skulle gøre sig nogle forhåbninger om at se det, skulle billedet være fra en anden vinkel
FrkZier skriver: det kan du ikke se allerede og HVIS man skulle gøre sig nogle forhåbninger om at se det, skulle billedet være fra en anden vinkel
Okay, tak for det tøser jeg må være tålmodig lidet endnu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128