Gæt køn 12+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.484 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2013

Alberte&Mor <3

Kan i hjælpe mig med at skyde på køn? Jeg synes jeg ku se tissemand til scanning men scanningsdamen sagde at man ikke ku se det endnu.. Og siden er jeg overbevist om en pige!! Hvad tror i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

DianaRJS

Venter... skriver:

Kan i hjælpe mig med at skyde på køn? Jeg synes jeg ku se tissemand til scanning men scanningsdamen sagde at man ikke ku se det endnu.. Og siden er jeg overbevist om en pige!! Hvad tror i? 

man kan heller ikke se det endnu... de siger 14+ kan man se det. MEN både piger og drenge har en tap så tidligt den ene vender bare op af og den anden ned eller ud fra numsen

Anmeld

13. august 2013

Alberte&Mor <3

DianaRJS skriver:

man kan heller ikke se det endnu... de siger 14+ kan man se det. MEN både piger og drenge har en tap så tidligt den ene vender bare op af og den anden ned eller ud fra numsen

Okay... Det er skisme svært at vente:/ 

Anmeld

13. august 2013

2babygirls

Venter... skriver:

Fra den vinkel kan man ikke se det.

Anmeld

13. august 2013

Alberte&Mor <3

2babygirls skriver:

Hvad er det man ka se nede ved numsen, for jeg synes hun viste begge ben bøjet som det man kan se.. ?

Anmeld

13. august 2013

Benjamins'mor

Det er svært at sige.
Men i den gestinationsalder ligner begge køn meget hinanden.
Til NF var jeg overbevist om det var en dreng, synes også jeg så en tissemand, men det viste sig til både kønsscanning og MD scanning at det er en pige.

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Venter... skriver:

Hvad er det man ka se nede ved numsen, for jeg synes hun viste begge ben bøjet som det man kan se.. ?

linger navlestrengen

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

2babygirls skriver:

kan man godt jo.. mine kønsscannings  billeder er fra den vinkel der er bare forskel på hvordan tappen vender

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

Venter... skriver:

det kan du ikke se allerede og HVIS man skulle gøre sig nogle forhåbninger om at se det, skulle billedet være fra en anden vinkel

Anmeld

13. august 2013

Alberte&Mor <3

FrkZier skriver:

det kan du ikke se allerede og HVIS man skulle gøre sig nogle forhåbninger om at se det, skulle billedet være fra en anden vinkel

Okay, tak for det tøser jeg må være tålmodig lidet endnu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.