Maven uge 10+1 andet barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Clisolka

MIWULA skriver:

Nu synes jeg selv jeg kan begynde og ane maven buler lidt

kvalmen er helt væk nu og det er bare skønt dog er jeg begyndt at have mens smerter ret meget selv når jeg vågner om natten  Og ondt i min lænd. 

Andre der har prøvet det som evt ved hva det kan være?

tager dog en tur til lægen idag for at høre. 

Jaaah nu begynder der at ske noget, hvor er du fin! Jeg læder mig til at følge uviklingen 

Jeg havde mange stærke menssmerter denne gang, som jeg slet ikke kan huske jeg havde sidste gang. Er du evt. blevet undersøgt for blærebetændelse, det kan godt give ekstra smerter - har jeg efterhånden ret god erfaring med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

stjernehimmel

MIWULA skriver:

Nu synes jeg selv jeg kan begynde og ane maven buler lidt

kvalmen er helt væk nu og det er bare skønt dog er jeg begyndt at have mens smerter ret meget selv når jeg vågner om natten  Og ondt i min lænd. 

Andre der har prøvet det som evt ved hva det kan være?

tager dog en tur til lægen idag for at høre. 

Døjede med det da jeg ventede hende af min på 7 år.. men hun havde det helt fint i maven hele vejen igennem...

Anmeld

13. august 2013

MIWULA

Babymor2010 skriver:

Jaaah nu begynder der at ske noget, hvor er du fin! Jeg læder mig til at følge uviklingen 

Jeg havde mange stærke menssmerter denne gang, som jeg slet ikke kan huske jeg havde sidste gang. Er du evt. blevet undersøgt for blærebetændelse, det kan godt give ekstra smerter - har jeg efterhånden ret god erfaring med 

Okey næh det er jeg faktisk ikk. Men er vendt hjem med svar om jeg er ved at udvikle bækkenløsning allerede.  Så nu er jeg sygemeldt.  

Anmeld

13. august 2013

MIWULA

stjernehimmel skriver:

Døjede med det da jeg ventede hende af min på 7 år.. men hun havde det helt fint i maven hele vejen igennem...

Åhh dejligt at høre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.