Maven uge 10+1 andet barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
13 svar
11 synes godt om
13. august 2013

MIWULA

Nu synes jeg selv jeg kan begynde og ane maven buler lidt

kvalmen er helt væk nu og det er bare skønt dog er jeg begyndt at have mens smerter ret meget selv når jeg vågner om natten  Og ondt i min lænd. 

Andre der har prøvet det som evt ved hva det kan være?

tager dog en tur til lægen idag for at høre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Lotus86

Så fin

Mon ikke det bare er helt almindelige ligamentsmerter? De kan være ret kraftige i starten.

Anmeld

13. august 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Så fin

Mon ikke det bare er helt almindelige ligamentsmerter? De kan være ret kraftige i starten.

Det startet jeg også med at tænke men synes bare ikk de føles sådan da jeg ventede Jamie der havde jeg ondt på en anden måde også kunne jeg slet ikk bevæge mig. Hehe.  Men håber da det bare er det. 

Anmeld

13. august 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Det startet jeg også med at tænke men synes bare ikk de føles sådan da jeg ventede Jamie der havde jeg ondt på en anden måde også kunne jeg slet ikk bevæge mig. Hehe.  Men håber da det bare er det. 

Jeg krydser fingre for det bare er det

Så længe du ikke bløder, så er alt sikkert fint

Anmeld

13. august 2013

BigHope13

MIWULA skriver:

kvalmen er helt væk nu og det er bare skønt dog er jeg begyndt at have mens smerter ret meget selv når jeg vågner om natten  Og ondt i min lænd. 

Hvor er du bare fin.
Omkring uge 9-10 begynde jeg også at få menssmerter som sad meget i lænden og omkring uge 12 rykkede det ind omkring skambenet og strålede op til under navlen og fik at vide det var helt normale ligamentsmerter.
Så tænker at så længe du ikke bløder er det var"blot" ligamentsmerter

Anmeld

13. august 2013

mrhl

MIWULA skriver:

Fin babyhule

Jeg har også haft mens lignende smerter og har det stadig engang i mellem. Har godt nok ikke fået det undersøgt, men er bare gået ud fra at det var en form for ligament smerter.

Anmeld

13. august 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Jeg krydser fingre for det bare er det

Så længe du ikke bløder, så er alt sikkert fint

Ja nemlig det trøster jeg også mig selv med. 

Anmeld

13. august 2013

MIWULA

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare fin.
Omkring uge 9-10 begynde jeg også at få menssmerter som sad meget i lænden og omkring uge 12 rykkede det ind omkring skambenet og strålede op til under navlen og fik at vide det var helt normale ligamentsmerter.
Så tænker at så længe du ikke bløder er det var"blot" ligamentsmerter

Okey lyder vildt. Men ja håber det bare er det. 

Anmeld

13. august 2013

MIWULA

mrhl skriver:

Fin babyhule

Jeg har også haft mens lignende smerter og har det stadig engang i mellem. Har godt nok ikke fået det undersøgt, men er bare gået ud fra at det var en form for ligament smerter.

Okey ja tænker bare det ikk er normalt vågne om natten og have ondt. Men nu må vi se. 

Anmeld

13. august 2013

BigHope13

MIWULA skriver:

Okey lyder vildt. Men ja håber det bare er det. 

ja jeg var også selv lidt bekymret, men ja det varede i Ca. 1 måned sådan on off og siden da har jeg intet mærket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.