hvor meget havde i taget på i 9. uge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Ka+Ma=Be

Tog først på omkring uge 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Kender i en god vægttabel, som viser hvor meget man gerne skal tage på igennem graviditeteten og hvornår?

Hvor meget havde i taget på i uge 9?

Jeg er anonym, da vi har bestemt at fortælle alle det når jeg rammer de 12 uger.

Ha en super dag alle sammen!

jeg begyndte først sådan rigtig at tage på halvvejs (inden da et par kilo eller lign) men jeg endte så alligevel på 35 kg

Anmeld

13. august 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Kender i en god vægttabel, som viser hvor meget man gerne skal tage på igennem graviditeteten og hvornår?

Jeg er anonym, da vi har bestemt at fortælle alle det når jeg rammer de 12 uger.

hmm, tror jeg havde taget ca. 1 kg på  Nu hvor jeg er 21+0 har jeg taget 6 kg på 

Anmeld

13. august 2013

Julie F

Anonym skriver:

Jeg fulgte overhovedet ikke tabeller eller normer for hvornår man tog på i graviditeten... I starten tog jeg ret meget på (5 kg) fordi jeg pga kvalme ikke kunne træne så meget, og fordi jeg indtog enorme mængder af ristet toastbrød med smør og en masse mariekiks.
I midten af graviditeten, hvor de fleste tager lidt mere på, der tog jeg slet ikke på og til sidst i graviditeten hvor nærmest alle tager ret mange kg på, tog jeg 3 kg på. Er en lille pige, og har altid været det, så havde troet jeg ville tage 100 kg og blive en hvalros, men det gjorde jeg slet ikke!

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

havde faktisk intet taget på der, er i uge 23 nu, og har taget lgie knap 2 kg på nu med tvillinger....

Anmeld

13. august 2013

Christabelle

Jeg havde taget omkring 1 kilo på da jeg var ca 9 uger henne

Anmeld

13. august 2013

Clisolka

Jeg begyndte først at tage på omkring uge 13-14 stykker i denne graviditet. Nu er jeg 35+2 og har taget 6 kg på i det hele. 

I min tidligere graviditet endte jeg med at tage 23 kg på 

Anmeld

13. august 2013

Anonym trådstarter

tak for alle jeres super svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.